• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مادری که حسرت به دل، چشم از جهان فرو بست

  • کد خبر : 27374
  • 02 نوامبر 2020 - 12:03

فراق: درگذشت مادری جانسوز و دلسوز خانواده های اسیران فرقه رجوی را در اندوهی دردناک فرو برد.
مادر علیرضا غلامی برمکوهی، یکی از اسیران گرفتار در فرقه رجوی چشم از جهان فرو بست و به دیار باقی شتافت.

تشکل مادران از خبر درگذشت این مادر بسیار مهربان و حسرت به دل به شدت متاثر و متاسف گشت.
بی تردید هر مادری که در حسرت دیدار عزیزانش چشم از جهان فرو می بندد، آه او مُسببان را گرفتار خواهد کرد. مادر غلامی یکی از جمله مادرانی بود که همواره در دیدارهایش با مسئول تشکل مادران، خانم ثریا عبدالهی که فرزند خودش نیز گرفتار در اردوگاه فاشیستی رجوی می باشد حمایت خودش را از تشکل مادران انجام می داد و داوطلب بود تا در همایش ها و هر جلسه ای در حمایت از مادران شرکت نموده و در محکومیت رجوی جنایتکار گام بردارد زیرا خود یک مادر بود. مادری که به خاطر دیدن فرزندش، خود را به هر آب و آتشی می زد.
تشکل مادران ضمن تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان آن بانوی بزرگوار آرزومند است که علیرضا غلامی با پشت پا زدن به همه دجالگری ها و فریب های فرقه رجوی خود را از این مهلکه نجات دهد.
باید دید که فرقه منحوس رجوی خبر درگذشت مادر آقای غلامی را به ایشان خواهد داد یا نه؟ با تجربه ای که داریم این کار را نخواهند کرد زیرا بیم آن دارند که خبر درگذشت مادر را به هر کسی که بدهند ایشان از فرقه جدا شده و برای حضور بر سر مزار مادر بشتابد، لذا اینکار را نمی کنند.
لعنت ابدی به رجوی و آل و تبار آن که مانع دیدار مادران با فرزندانشان گردیده است و برای خود و ایل و تبارش لعنت این دنیا و آن دنیا را به جان می خرد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27374