• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

خواری بوزینگانی که چشم به این خاک دوخته اند

  • کد خبر : 26632
  • 02 سپتامبر 2020 - 10:53

فراق: «رافائل کروسی»، مدیر کل آژانس بین المللی اتمی هفته گذشته به ایران سفر و با مقامات ایران دیدار و گفت وگو کرد.

کروسی، بعد از دیدار با مقامات ایرانی در دیدار و گفتگو با خبرنگاران گفت که از سفر خود بسیار راضی و خرسند است زیرا که با مقامات ایرانی به تفاهم و توافق کامل رسیده اند و قرار است که در رابطه با دو سایتی که قبلا بحث برانگیز بوده، تیم های آژانس بازدید نموده و گزارش تهیه کنند.

مقامات ایران هم همین موضوع را تائید کرده و هماهنگی های بعدی بین طرف های مقابل انجام خواهد گرفت.

اما دوستان در این وانفسا که رئیس آژانس اتمی بین المللی قرار شده بود به ایران بیاید و برگردد تعدادی شروع به جو سازی و شانتاژ کرده بودند تا بعد از به شکست رسیدن مذاکرات دو طرف، به افتخار تحلیل درستشان لیوان هایشان را به هم زده و قهقهه بزنند! اما از شانس بدشان تحلیل های آنها آبدوغ خیاری از آب در آمد و سرافکنده شدند.

این بوزینگان چه کسانی و یا گروه ها و یا کشورهایی بودند که در حال لبخند بودند که هم اکنون زانوی غم بغل کرده اند؟  آمریکا (تیم شکست خورده کاخ سفید زیر نظر ترامپ)، عربستان سعودی زیر نظر بن سلمان یا همان بن سلاخ، شیوخی از کشورهای عرب منطقه که کارشان فقط شکم بزرگ کردن است، نتانیاهو و صهیونیسم های کودک کش و روسیاه، منافقین با اسم مستعار سازمان مجاهدین خلق (همان فرقه رجوی) و برخی طرفداران تجزیه ایران (سلطنت طلب ها و هواداران شان در آمریکا).

حتما کسان دیگری هستند که بنده  وارد بر شمردن همه آنان نشده و معذورم،  فعلا به این چند معلوم الحال بسنده می کنیم تا بقیه هم حساب کار دستشان بیاید.

در این گرد و خاک به وجود آمده شاهد بودیم که این بوزینگان چه اَلَم شَنگه ای راه انداخته و سور و سازی تدارک می دیدند تا خود را برای یک جشن بزرگ آماده نمایند. اما آن طور نشد که انتظارش را داشتند. دشمنان این مرز و بوم که مدام در گردش روزگار نقش خوک را بازی می کنند خوار و خفیف شدند. علافانی که تلاش برای تجزیه این آب و خاک دارند؛ کسانی که شب با نقشه های شیطانی سر بر بالین می گذارند و خواب های اهریمنی برای این ملت زجر کشیده می بینند.

تاریخ از این جماعت به عنوان بوزینه یاد خواهد کرد. در زمان هایی که مردم ایران مدام تحت فشارهای زیاد از بابت تحریم بودند و هستند و فرزندانشان، مادرانشان، پدرانشان، خواهران و برادرانشان از بابت تحریم های ظالمانه در حال رنج کشیدن هستند، این جماعت نان به قیمت روز خور در حال تشویق و ترغیب هر چه بیشتر جهت اِعمال تحریم های هر چه بیشتر از جانب آمریکا علیه مردم ایران هستند و راه و رسم مزدوری را برای خود انتخاب کرده اند. در چنین شرایط پر نیرنگ و فریبی بود که کروسی به ایران رفت.

بوزینه های درنده خو آرزو داشتند که  مذاکرات ایران و آژانس انرژی اتمی بین المللی  با شکست مواجه شود تا دست آمریکا در ادامه جنایت باز تر گردد. حتی در این میان تلاش می کردند که بر طبل های جنگ بکوبند.

رجوی و ایل و تبار وی  کسانی هستند که مدام دنبال فرصت هایی می باشند که بتوانند از آب گل آلود برای خود ماهی بگیرند. اما به یاری خدا و با ایستادگی  کشورمان این توطئه کثیف مثل تُف سربالا به صورت های کثیف خودشان باز گشت. امیدواریم هر کسی که علیه این مردم و این کشور توطئه می کند به روزگار سیاه بنشیند و همچون کسانی که در این زمانه دچار دردهای لاعلاج می شوند به دردهای لاعلاج گرفتار آیند.

یادداشت از: عارف محبی نیا – عضو نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26632