• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

غلامرضا جعفری، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی: حق پدری را صرفا با یک تماس تصویری هم می توان به جا آورد!

  • کد خبر : 26605
  • 02 سپتامبر 2020 - 10:53

غلامرضا جعفری، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی، خطاب به برادر اسیر خود گفت: پدر را بیشتر از این در انتظار غیر قابل تحمل نگذار، اگر می خواهی خسره الدنیا و الاخره نشوی، حق فرزندی را در حق پدرمان به جا بیاور و آن هم صرفا با یک تماس تصویری می شود انجام داد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات مرکز کرمانشاه، برادر علیرضا جعفری نوشت:

برادر عزیزم علیرضا از سال ۶۷ تاکنون ۳۲ سال می شود که گروگان و گرفتارهستی. بعد از این همه انتظار، مادرمان در انتظار چشم از این دنیا فروبست و تنها آرزویش دیدار پسرش بود. چرا حتی صدای خود را از او دریغ نمودی؟

مگر یک تماس و یا یک پیغام ولو غیر مستقیم چه پیامد جبران ناپذیری برایت و برای تشکیلات پوشالی فرقه رجوی ساخته داشت که تمامی عواطف و احساسات مادری که ۳۲ سال به عشق دیدار یا شنیدن صدای پسرش زنده بود را دریغ کردی؟
برادر عزیزم همه رفتنی هستیم. مادر رفت و پدر هم در وضعیت جسمی خوبی نیست. حداقل در رابطه با پدر کوتاهی نکن و مرتکب اشتباه دیگری نشو. لااقل تماس بگیر و احوال او را بپرس. تا او هم در فراق تو چشم فرو نبسته، پدر را بیش از این در انتظار غیر قابل تحمل نگذار.
من نمی دانم و نمی خواهم بدانم که تو واقعا چرا با خودت هم لج کرده ای! مگر ما تو را نمی شناسیم؟ تو اصلا مشکلت این نیست که نتوانی و انسان بی جربزه ای باشی اما اینکه چرا به وضعیتی که نه خودت به آن پایبند هستی و نه ایمانی به آن داری ادامه می دهی برایم سوال است؟
من به عنوان برادر بزرگت و آخرین اتمام حجت به تو می گویم اگر می خواهی خسره الدنیا و الاخره نشوی، حق فرزندی را در حق پدرمان به جا بیاور و آن هم صرفا با یک تماس تصویری می شود انجام داد و السلام .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26605

نوشته های مشابه

01می
خواهش می کنم دلت برای خواهرت بسوزد، دیگر پیر شدم
فریده پرورش، خواهر چشم انتظار فریدون پرورش

خواهش می کنم دلت برای خواهرت بسوزد، دیگر پیر شدم

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده