• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
به بهانه شکست توطئه فرقه رجوی در آلبانی علیه جداشده ها و آزادی«احسان بیدی»

همکاران شیطان

  • کد خبر : 26405
  • 16 آگوست 2020 - 9:29

فراق:  فرقه منحوس رجوی برای هزارمین بار اثبات کرد که در وحشی گری و شناعت رقیب ندارد و به همکار خوبی برای  گروه های مافیایی تبدیل شده است.

این همکاران شیطان علاوه بر آدم ربایی و قتل و کشتار و تصفیه های درونی،  جلو گیری از جدا شدن ناراضیان به جان آمده و گروگان گیری اعضا، نثار کردن انواع اذیت و آزار و زهرافشانی به روی جدا شدگان کارشان  شده است و مشخص می کند ظاهرا مشکل عمده و بدبختی آنان افشای حقایق درونی توسط جدا شدگان است. 

حداقل یک بخش  عریض و طویلی موسوم به ( ستاد جنگ سیاسی) به سرکردگی  فرشته یگانه،  با یک گله جعل نویس و جعل کار بی جیره مواجب از جمله معصومه گوهریان،  محمد علی محمد صالحی، حمید آراسته، روشنک صمدی، شمسی روشنایی، کاملیا فتاپور، مهناز صمدی، ملیحه توتونچی، صدیقه و … بودند که کارشان جنگیدن و اراجیف نویسی علیه جداشدگان، خانواده ها و کار شکنی های مختلف بود.  این افراد به جای  اعضایی که خانواده هایشان برای آزادی آنها تلاش می کردند متن و جوابیه تنظیم کرده و فقط اسامی آنها را پای این فحش نامه ها می گذاشتند و  بعضا هم در برنامه های تلویزیونی به نام پرونده حاضر شده و فحش نامه ها و خزعبلات سران فرقه  را به عنوان تحلیل بیان می کردند.

به کوری چشم سرکردگان منحوس فرقه، آقای احسان بیدی با تلاش ها و مقاومت های شجاعانه خودش، سایر جدا شدگان آزاد اندیش در آلبانی، خانواده ها و اعضای فهیم حقوق بشری هم اکنون آزاد شده است.

 و اما آن افرادی که واقعا  چون سگ  به آلبانی پرتاپ شدند و دست از پاچه گرفتن برنمی دارند و بدنبال توطئه های متعدد هستند همان سرکردگان منحوس فرقه منافقین هستند که هیچ کشوری حاضر به پذیرش آنان نبوده و نیست.  سرکرده  خودش را در گور مخفی می کند و مترسک عجوزه هم چهره پلید خود را در لباس های رنگارنگ و لوکس مخفی کرده و با عقده  سرخورده  30 سال اسم رئیس جمهور خود را مضحکه دنیا می کند.

مضحک تر اینکه فرقه از خدا بی خبر مدعی آزادی و حقوق و بشر، این گونه هر بار دم خروسش  بیرون می زد و  به جای به دست آوردن آزادی، حقوق و امنیت برای ایران که این همه لق لق زبان می کنند  پاچه هر آدم و روزنامه گار و روشنفکر و خانواده و هر کسی که ساز مخالف آنان بزند و دستشان برسد را می گیرند.

این است تنها کاری که بلدند، توطئه پراکنی، شانتاژ، همکاری با خط عبری، عربی و غربی  برای فشار آوردن بیشتر، در قدم اول به  اعضای خود آگاه شده و جدا شده و در قدم دوم  با جاسوسی و  دریوزگی فشار برای تنگ گردن حلقه محاصره علیه مردم مظلوم، پدران و مادران سالخورده و طبقه ضعیف است.

برای این آدم نماهای جاعل و حقه باز، قدرت، پول، گرفتن پناهندگی از دول غربی، حرف اول را می زند و به بهای حتی یک پاسپورت، یک دلار اضافه، حاضرند به هر فضاحت و دریوزگی دست بزنند.

برای نمونه همین آقای احسان بیدی، اسماعیل وفا یغمایی و پسرش امیر، محمدرضا، روحانی، کریم قصیم و .. زمانی که در فرقه بودند گل سرسبد بودند و مجاهدِ فداکار اما امان از روزی که یک انتقاد رو به فرقه کردند؛ به یکباره چون بیماران روانی لشکر سایبری که البته الان پوشکی و عینکی هم شده اند را به راه انداخته و زنجیر پاره کردند.

وقتی سرکرده فرقه  از ترس، ۱۸ سال در گور می خزد، خوب مشخص است که بقیه هم از یک جدا شده این چنین  به وحشت می افتند و با صرف صدها هزار دلار و زمان های طولانی به دنبال دادگاه و پلیس و ارگان های فاسد و رشوه بگیر می روند تا توطئه هایی چون اخراج احسان بیدی و سایر جدا شدگان را انجام دهند.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26405

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی