• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

«احسان بیدی» در مقابل فرقه تبهکار رجوی پیروز خواهد شد / اقدامات شیطانی این فرقه همچون کف روی آب به کناری خواهد رفت

  • کد خبر : 26387
  • 15 آگوست 2020 - 12:57

فراق: در این ایام فرقه رجوی تدارکات و تحرکاتی را افزایش داده تا به زعم شیطانی خود بتواند محدودیت هایی را علیه جدا شدگان از فرقه رجوی اِعمال نموده و راه را بر جدا شدن سایر افرادی که هم اکنون در فرقه هستند را ناهموار و غیر ممکن سازد.

یکی از سوژه هایی که مدام مورد هدف سران فرقه رجوی بوده، احسان بیدی است.

احسان بیدی  قبل از آمدن فرقه رجوی به کشور آلبانی در عراق از فرقه رجوی جدا شده و به دنبال زندگی مطلوب خودش رفت ولی بدلیل مسائل و محدودیت هایی که فرقه مستمر برای وی و سایر جداشدگان در عراق ایجاد می کرد مانع از خارج شدن این فرد و سایرین از عراق می شد. تا اینکه تحت فشارهای بین المللی و به کمک کمیساریای عالی پناهندگان مستقر در عراق و اتحادیه اروپا، بیدی در یکی از اولین پروازهای عراق به آلبانی به این کشور اعزام گشت. در آن هنگام سران فرقه رجوی اعتراض هایی را انجام دادند تا نشان بدهند که با حضور احسان بیدی در آلبانی به شدت مخالف هستند و مقامات کشور آلبانی باید جلوی حضور ایشان در کشور مطبوعشان  را بگیرند.

بیدی وارد کشور آلبانی شد، کشوری که نه به زبانشان آشنایی داشت و نه رسم و رسومشان را می دانست و نه حمایتی از وی  انجام می گشت. موقعیت استثنائی که بیدی در آلبانی داشت به ندرت برای کسی پیش می آمد. وی باید مسائل بسیار زیادی را در کشور آلبانی حل می کرد. شرایط روزانه سخت و سخت می شد زیرا سران فرقه رجوی مستمر در ملاقاتهایشان با رده های بالای وزارت کشور و پلیس آلبانی تلاش می کردند که او  از کشور آلبانی اخراج شده  و حضورش را در کشور آلبانی غیر قانونی جلوه دهند.

اما یکی از بزرگترین مشکلاتی که بر سر راه خیره سرهای فرقه رجوی وجود داشت این بود که آقای بیدی توسط کمیساریای عالی پناهندگان به کشور آلبانی منتقل شده بود و حضور وی کاملا قانونی و رسمی بود و وی با مشخصات کامل و شناخته شده در آلبانی به سر می برد. بنابراین اغلب توطئه های رجوی برای دَک کردن بیدی از آلبانی با شکست مواجه می شد. البته اذیت ها کماکان ادامه داشت و وقت و بی وقت مامورین پلیس تحت فشارهای فرقه رجوی برای او اذیت هایی را فراهم می نمود، به عنوان نمونه فشار برای تغییر مکان وی از شهر تیرانا ( پایتخت کشور آلبانی و محل استقرار آقای بیدی ) به شهرهای دور دست مثل شهر دورِس یکی از بنادر این کشور و یا شهر «اِشکودرا» از شهرهای شمال شرقی و دور دست به پایتخت.

اما هر بار آقای بیدی با مقاومتی شگفت آور از تمام این توطئه ها عبور کرده و سر دشمن را به سنگ سخت کوبید.

از حدود یک سال قبل نیز وی به بهانه های واهی توسط پلیس تحت امر فرقه رجوی بازداشت شده و به کمپ منتقل شده بود. تمام هَم و غَم فرقه رجوی روی این بود که بیدی را از کشور آلبانی اخراج کند.

اهدافی که فرقه رجوی از این فشارها بر روی این عضو جدا شده دنبال می کند را بررسی کنیم تا بیشتر به ماهیت فرقه رجوی پی ببریم:

۱-  هدف اول و مهم منحرف کردن اذهانی است که در داخل فرقه و تشکیلات سرکوبگر رجوی تصمیم به جدایی از فرقه رجوی را در سر می پرورانند. این تهدید برای فرقه رجوی بسیار جدی و حیاتی است و تبدیل به یک مسئله و معظل تشکیلاتی در راس سران عقب مانده شده است و فکر می کنند که افراد را می شود مثل گذشته با سرکوب و تهدید و تطمیع در داخل زندان بزرگ اشرف ۳ نگه داشت.

۲- هدف بعدی سرکوب افرادی است که از این فرقه شیطانی جدا شده و در آلبانی به سر می برند تا درس عبرتی باشد برای بقیه افرادی که در آلبانی هستند ولی  تابع دستورات فرقه رجوی نیستند. در قدم بعد و به دنبال همین توطئه، افراد داخل فرقه باید بدانند در صورت خروج از فرقه شیطانی رجوی روزهای بسیار سخت تری در انتظارشان خواهد بود.

۳- استفاده از دولت آلبانی و برخی از سران فاسد حکومت که در خدمت اهداف پلید سازمان شیطانی رجوی هستند و با دلارهای باند تبهکار رجوی سرمست و سر خوش بوده و روزگار می گذرانند.

۴- ایجاد یک قدرت نمایی کاذب که به داخل تشکیلات سرکوبگر و بیرون تشکیلات پیام بدهند که اوضاع کماکان در دست فرقه رجوی است و کنترل می کنند.

۵- پیام به خانواده هایی که در قصد یافتن راهی هستند تا به فرزندان و عزیزان خود دست پیدا کنند که شما در آلبانی هیچ امیدی ندارید. خانواده ها را از ادامه مسیر خود دلسرد و منصرف نمایند.

۶- ایجاد رعب و وحشت در دل جداشدگان به ویژه کسانی که در آلبانی به سر می برند تا آنها را متوجه عواقب اقداماتی که علیه فرقه رجوی می کنند بنمایند.

در این راستا ممکن است که سران باند تبهکار رجوی اهداف دیگری در پی این اقدامات سرکوبگرایانه داشته باشند ولی مهمترین آنها در فوق یادآوری شد. بی تردید این فرقه تبهکار که شیوه های کاریش هیچ دست کمی از ابو سفیان و آل فریب کار او ندارد با شکست مواجه خواهند شد. سر انجام این مسیر بسیار روشن است. تمام اقدامات شیطانی این فرقه تبهکار همچون کف روی آب به کناری خواهد رفت و رو سیاهی به فرقه رجوی و تمام کسانی خواهد ماند که این شیاطین را در این مسیر انحرافی همراهی و همگامی کرده اند.

یادداشت از: سعید محمدپور

عضو جداشده از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26387

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»