• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

توطئه فرقه رجوی در آلبانی علیه یک عضو جداشده: احسان بیدی را تنها نخواهیم گذاشت / بیم و امید در مرز یونان

  • کد خبر : 26382
  • 14 آگوست 2020 - 13:34

در روزهای اخیر شاهد آن هستیم که فرقه رجوی دست به برخی اقدامات ایضائی و خطرناک زده تا با ایجاد فضای رعب و وحشت اوضاع تشکیلات وا رفته خود را کنترل و مانع از هم پاشیدن آن گردد.


صرف هزاران دلار از پول هایی که شیوخ عرب منطقه در اختیار مریم رجوی قرار داده باعث گشت تا استارت کاری زده شود که شاید بتوان اوضاع از دست رفته را مهار و کنترل نماید.
اما به یاری خدا و به همت خانواده های دردمند اسیران فرقه رجوی در سراسر جهان به ویژه داخل ایران، یک گام جهادی برداشته شده تا این توطئه رجوی تبهکار در هم بشکند. بی تردید پیروزی در این مسیر از آن خانواده هایی است که قیام کرده و عزم جزم کرده اند که مسیر منتخب خود را با گام های طلایی خود نور افشانی نموده و منتهی به پیروزی حتمی نمایند.
دشمنان ایران و ایران زمین در یک تکاپوی بی سابقه تلاش می کنند تا یکی از افرادی که سابقه اقامت چندین ساله در کشور آلبانی را دارد از این کشور اخراج نموده و یک گام جدی در راه سرکوب خواسته های کسانی که قصد جدا شدن از تشکیلات سرکوبگر رجوی را دارند انجام بدهند.
هم اکنون احسان بیدی هدف این توطئه رذیلانه قرار گرفته است و سران باند تبهکار رجوی با صرف هزاران دلار به پلیس فاسد و برخی روسای منحرف وزارت کشور و وزارت خارجه آلبانی قصد دارند تا وی را از این کشور اخراج نمایند.
بدین وسیله حمایت جدی خود از آقای احسان بیدی که هم اکنون در آلبانی و تحت فشار مضاعف مقامات فاسد آن کشور است را اعلام می داریم و امیدواریم که با کمک های خانواده ها و پدران و مادران عزیز و دعای خیر آنها آقای بیدی به سلامت از این توطئه رهایی یابد. البته آخرین اخبار رسیده تا لحظه نگارش این یادداشت حکایت از حضور بیدی در مرز آلبانی و یونان دارد.
بی تردید مقاومت جانانه تنها راه چاره برای این همه اقدامات شیطانی است.
بار دیگر و با تاکید حمایت خود را از آقای احسان بیدی اعلام می داریم و او را در این مسیر خطرناک و پر از توطئه تنها نخواهیم گذاشت.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26382