• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
یادداشتی از هادی ثانی خانی، عضو جدا شده از فرقه رجوی

تنفر از فرقه رجوی میان مردم ایران فوران می کند / مردم آلبانی می گویند در داستان ها هم ممانعت از دیدار با خانواده را نخواندند/ دولت ایران اگر می خواست که کار فرقه را در عراق تمام می کرد

  • کد خبر : 26273
  • 03 آگوست 2020 - 10:44

یک عضو جدا شده از فرقه رجوی در آلبانی گفت: از فرقه رجوی جدا شدم تا بتوانم بعد از ۲۰ سال خانواده ام را ببینم، ما از حق دیدار با خانواده هایمان کوتاه نمی آییم.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، هادی ثانی خانی با انتشار یادداشتی نوشت: با سلام بنده یکی از جدا شده هایی هستم که به مدت چهار سال از فرقه جدا شده و علت جدا شدنم هم دیدار با خانواده ام بود که نزدیک به ۲۰ سال است انتظار دیدن آنها را می کشم. از عجایب روزگار این است که وقتی پای فرقه به آلبانی باز شد همه کشورها حق گرفتن ویزای این کشور را داشتند اما با گذر زمان و در حال حاضر این حق را از فقط از ایرانی ها محروم کردند.

فرقه زمانی که فهمید کمپینی از طرف خانواده های نفراتش برای امضا گیری و طرح شکایت از دولت آلبانی در سازمان ملل مطرح شده به تکاپو افتاد. این حق پایین ترین حقوق هر انسانی است که با فرزندش در هر کجای دنیا دیدار داشته باشد ولی متاسفانه فرقه رجوی تمام راه های ممکن برای آمدن خانواده ها را بسته و با دادن پول های کلان به نفرات دولت اینجا آنها  را مجبور کرده که این حق قانونی را زیر پا بگذارند .

فرقه در سایت هایش به یاوه گویی هایی پرداخته که این خانواده ها نفرات ایران هستند و دولت ایران می خواهد از طریق این خانواده ها کارهای تروریستی انجام دهد و به قدری خودش را بزرگ نشان می دهد که مثلا این اپوزوسیون آن قدر قوی! است که دولت ایران می خواهد کار تروریستی انجام دهد.
من خودم شاهد بودم، دولت ایران اگر می خواست که کار فرقه را در عراق تمام می کرد چون نیازی به این کار نیست. وقتی تنفری از این فرقه بین مردم ایران فوران می زند و تشنه به خون اینها هستند دیگر بالاتر از این! اپوزوسیون نما باید به قولی پا برجا بماند تا الگویی برای جوانان باشد که در دام همچین فرقه هایی نیفتند. بله دولت ایران هم شما را به عنوان الگوی جوانان قرار داده که نمونه اش هم این است که عواطف در بین اینها وجود ندارد، مصداقش هم دیدار نکردن پدر و مادر با فرزندانشان بعد از ۴۰ سال است. شاید فرقه با پول و کمک های بالقوه به این دولت نگذارد، ما با خانواده هایمان دیدار کنیم، شاید دیدار ما با خانواده هایمان بماند در آن دنیا ولی خودش خوب می داند که چه الگوئی برای نه تنها ایرانی ها و بلکه برای تمام جهانیان شده است. حتی در صحبت با خود مردم آلبانی و اینکه ما حق دیدار با خانواده و حق زن و حق هزاران چیز دیگر را در این فرقه نداشتیم شاید باورتان نشود اینها می گویند در داستانها هم چنین مطالبی را نخواندند و باور نمی کنند. انشالله که در این دنیا سیاستمداران با وجدانی باشند که با پول فرقه خریداری نشوند و با فشار به دولت اینجا این حق قانونی را به ما و دیگر خانواده ها بدهند و ما هم با تلاشمان از این حق کوتاه نمی آییم. به امید دیدار با خانواده ام بعد از ۲۰ سال .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26273

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی