• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

پدری که برای نجات فرزندش خود را به آب و آتش می زند: غمِ «سمیه»

  • کد خبر : 26240
  • 30 جولای 2020 - 10:24

نمی شود از هر چیزی و هر جایی سخن گفت ولی از  پدری سخن به میان نیاورد که به خاطر رهایی دخترش به هر آب و آتشی زده است، پی هر زخمی را به تن مالیده و درد و رنج دوری از فرزند را به جان خریده و هنوز که هنوز است فرزندش در اسارت دژخیمان رجوی در اسارتگاه اشرف ۳ نگه داشته می شود.

آقای مصطفی محمدی پدری مهربان و زجر کشیده است که کمتر کسی نام او را نشنیده است. او با پدرم حاج موسی علیزاده مدت های زیادی پشت درب اشرف ایستادگی و مقاومت کردند. گرمای طاقت فرسای سرزمین های سوزان عراق را تحمل کردند، گرد و خاک های سمی عراق را به جان خریدند و درس آزادگی به فرزندانشان در داخل کمپ لعنتی اشرف دادند، گفتند که می شود زندگی کرد و آزاد بود و نه اینکه زندانی بود و زندگی کرد.

در آن روزهایی که خانواده ها پشت درب اشرف ایستادگی می کردند و فریاد آزادیخواهی فرزندان و عزیزانشان را سر می دادند.

من چندین نوبت دختر آقای مصطفی محمدی یعنی «سمیه» را می دیدم که به زور و اجبار به نشست هایی آورده می شد که وی باید علیه پدرش حرف می زد و موضع می گرفت و گرنه یقه اش را ول نمی کردند. البته تنها او نبود هر کدام از کسانی که به نشست فرا خوانده می شدند باید علیه خانواده خود حرفی می زدند تا از آن نشست می توانستند خارج شوند. من در چشمان آن خانم جوان به وضوح می خواندم که مطلقا تمایل ندارد علیه پدر و مادر خودش حرفی بزند و غرق در تناقض است ولی از طرفی این را هم به خوبی حس میکردم که اگر حرفی نزند خودش در تهدید است و باید بعدا در جای خلوت تری به شکنجه گران روحی و جسمی خودش حساب پس بدهد.

اما پدر و مادر سمیه هر باری که تلاش می کنند او را آزاد کنند سران نابکار و دغلکار فرقه رجوی مغز او را شسته و آنقدر از مزخرفات رجوی ساخته پر می کردند که او خودش را می باخت، در نشست  حرفهایی به زبان می راند که هر کسی را متعجب می نمود.

مریم رجوی شرم کن و سمیه محمدی، فرزند این پدر و مادر محنت کشیده را از  اسارتگاه  اشرف سوم آزاد کن. خجالت بکش و دست از جعل و ریا و تزویر بردار. چرا مدام تحت برخی القاب و عناوین مسخره برای دیدار این خانواده با فرزند خود ممانعت ایجاد می کنید؟ این پدر و مادر دردمند در آمریکای شمالی (کانادا)  زندگی می کنند.

زمانیکه این پدر و مادر زجر کشیده برای رها کردن فرزندشان به آلبانی آمده بودند، شما به پلیس کشور آلبانی  گزارش دروغ دادید که این پدر و مادر  پیر، جاسوس هستند و می خواهند سران قراضه فرقه رجوی را ترور کنند.

در دیدگاه متحجر و عقب مانده شما ۸۰ میلیون ایرانی مأمورهای جمهوری اسلامی هستند. خب اگر اینگونه ترویج می کنید که حکومت ایران به این میزان قدرتمند است که تمام ۸۰ میلیون ایرانی را مامور خود کرده است کار تمام است، نگاهی به آن نیروهای به اصطلاح آماده خود بیندازید، قطعا آنها نیز مامور هستند و بعدا شما خواهید فهمید.

البته مقصر شما نیستید، مقصر دلارهای عربستانی است که شما جانوران بی احساس را هار کرده است. گاز این دلارها هر کسی را از خود بی خود می کند.

امیدوارم که خانواده محمدی ( پدر و مادر سمیه محمدی ) به زودی بتوانند که دخترشان را به آغوش کشیده و غم و رنج سالیان را با خستگی تمام که در پیکرهایشان حس می کنند پایان دهند.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26240

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی