• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

نگاهی به زندگی «حنیف بالی» فرزندی که در حسرت دیدار پدر و مادر است

  • کد خبر : 26096
  • 19 جولای 2020 - 10:30

حنیف بالی فرزند یکی از اسیران فرقه رجوی به نام سعید بالی است. سعید بالی یکی از گروگان هایی است که به همراه همسرش در مناسبات سیاه رجوی گرفتار هستند.

حنیف از قربانیان طلاق های اجباری در درون فرقه رجوی بود، البته همه به آن طلاق ها ملزم و متعهد بودند جز مسعود و مریم رجوی.

او در سن سه سالگی از پدر و مادر به اجبار جدا شد و به کشور سوئد منتقل شد. سرنوشت آقای بالی همانند دهها بچه دیگر بود که رجوی سرنوشت آنها را به بدترین شکل ممکن رقم زد و آنها  فرزندان خود را هرگز ندیدند و البته الان هم نمیتوانند ببینند.

اما حنیف بالی در هنگام بلوغ فریب تبلیغات مسموم فرقه رجوی را نخورد و سالها بعد به همراه بقیه به عراق برنگشت و به تحصیلات خود ادامه داد و خوشبختانه مدارج عالی را درنوردید که سرانجام به عنوان نماینده مردم سوئد به مجلس ملی سوئد راه یافت.

یادم می آید که مسعود رجوی چگونه می خواست از این شکستی که خورده و نتوانسته حنیف را به زیر چتر خود بیاورد به دروغ متوسل شده بود و در نشستی جمعی از روابط نزدیک سازمان و او سخن می گفت اما بعدها مصاحبه آقای بالی را در یوتیوپ دیدم که چگونه از سازمان مجاهدین و مناسبات تهوع آور آن که مانع دیدار حنیف با پدر و مادرش شده بود ابراز انزجار می کرد.

یاد همان نشست افتادم که چه دروغ هایی مسعود رجوی به خورد افراد می داد و البته ما هم طبق معمول که از همه جا بی خبر بودیم خوش باور و ساده دل فکر می کردیم که راست می گوید.

جنایت های مسعود رجوی و البته مریم قجرعضدانلو به یک جا ختم نمی شود به ویژه در دروغ و دغل که باعث مرگ و میرهای بسیاری شده است و در کنار آن شکنجه های روحی و روانی که بعضا دست کمی از مرگ نداشتند و متاسفانه هنوز ادامه دارد.

واقعا چه فضاحتی است، پدری یا مادری در سازمان مجاهدین خلق می خواهد فرزندش را ببیند ولی جرات ندارند که طلب کنند و باید آن تناقض را بیان کنند و از خود انتقاد شدید کنند که چرا این به ذهنشان آمده است. چرا این تفکر مقدس و انسانی به ذهنشان خطور کرده است که دوست دارند فرزندشان را ببینند. وقتی می گوئیم فرقه صد بار خطرناک تر از دشمن رو در رو است  یعنی این، واقعا شوکه کننده است و البته این داستان سر درازی دارد و داستان های تلخ مناسبات منزجرکننده فرقه رجوی ادامه دارد.

امیدواریم که با گام های موثر و ایمان ها و عزم آهنین خودمان این فرقه را به زانو بیاوریم وامکان دیدار خانواده ها با عزیزانشان در فرقه رجوی را فراهم بیاوریم، آن روز پایان روز فرقه رجوی است.

یادداشت از: سعید محمدپور

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26096

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»