• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

«بولتون» مهره ای دو سر باخت برای منافقین

  • کد خبر : 26095
  • 19 جولای 2020 - 10:30

 جان بولتون از اون بلاهایی بود که بر سر منافقین بارید و فکرش را هم نمی کردند. حالا این عنصر کینه ای و ضد ایران و ایرانی برای منافقین به معضلی هراسناک و مهره ای دو سر باخت تبدیل شده است.

پس  از اخراج و انتشار کتاب بولتون علیه ترامپ و دولتش، منافقین به مانند همیشه که هر چه به مذاقشان خوش نیاید و نانی در آن نباشد خفه می شوند و به لانه می خزند در این مورد نیز جرئت هیچ اظهار نظری نکردند و لال شدند.

صد  البته در انتخاب بین دولتی ها  و بولتون یک  لاقبا که الان  لقب اخراجی  از دولت ترامپ را یدک می کشد انتخابی جز حذف او ندارند و از  طرفی هم در وحشت به سر خواهند برد که پا روی دمبش نگذارند که مبادا چون ترامپ به خشم و غضب او دچار شوند و مشمول افشاگری شوند.

اگر هم نزدیک این  عنصر جانی و همپالکی دیرینه شان بروند مورد خشم سریالی از دوستان امریکایی عبری و عربی قرار خواهند گرفت و این وسط احتمالا گاو گیجه گرفته و نمی دانند چه باید بکنند.

بولتون در کتابی که اخیرا با  جنجال های فراوانی منتشر کرد حسابی از خجالت ترامپ درآمد و او را فردی نادان و بی سواد و فاقد اطلاعات سیاسی خواند که حتی اطلاع ندارد فنلاند یک کشور است و سوال نموده آیا فنلاند بخشی از روسیه است یا اینکه انگلیس جز کشورهای قدرت هسته ای هست؟ وی شرح داده که چگونه ترامپ برای ماندن در قدرت از سیاست خارجی آمریکا و  اهرم هایش سو استفاده می کند و در بخشی از کتابش قید کرده مشاوران ارشد و به ظاهرا وفادار ترامپ در غیبتش او را مسخره می کنند و حتی پمپو در باره اظهارات ترامپ گفته است او یاوه گویی می کندو حسابی از خجالت اربابش درآمده و دوگانگی ها را رو کرده است.

حالا منافقین وسط زمین و هوا گیر کردند و از بد حادثه که این عنصر نکبت و معلوم الحال که جز سخنرانان اجاره ای  و ثابت فرقه  است  ظاهرا امسال به گردهمایی خیالی دعوت نشد و دردسرهای جدیدی برای آنها ایجاد خواهد کرد.

اینطور نیست که همیشه  نتیجه  منفعت طلبی و حق و ناحق کردن ها  در آن دنیا گریبان  بشر را بگیرد در همین دنیا هم عقوبت های سخت و نتایج اعمال یک پس از دیگری  به سراغ افراد خواهد رفت.

روزگاری رجوی در مراسم های  فرقه در کمپ اشرف  با سلاح کمری بر روی سن می رفت و به پشتوانه ارباب قدیمی اش صدام عربده کشی می کرد و می گفت که هر کس از سازمان  فرار کند حکمش اعدام است و به هر کجای عراق برسد دوستان عارفی ما (نظامیان صدام)  او را یافته و  تحویل ما خواهند داد تا ترس و وحشت را حاکم کند و فکر فرار و جدایی را از سراعضا برهاند. گردش روزگار  را ببینیدکه این رجوی خیانتکار بود که با شروع جنگ آمریکا علیه عراق  اولین نفر از سازمان فرار کرد و گم و گور شد و حالا ناراضیان اسیر دسته دسته جدا می شوند.

یادداشت از: مرتضی حیدرزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26095