• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

نگاهی به دروغ ها و حیله های مریم رجوی در طرح ۱۰ ماده ای: آزادی زنان در کجای مناسبات سرکوبگرتان وجود دارد؟ / جای اعدام، ترور می کنیم!

  • کد خبر : 26081
  • 18 جولای 2020 - 11:28

با سلام خدمت مخاطبان محترم فراق، حتما که شما هم مثل من جسته و گریخته راجع به طرح ده ماده ای مریم رجوی چیزهایی شنیده اید. بعضا چنان دود و دمی براه می اندازند که هر کس نداند که موضوع چیست به احتمال زیاد فریب خواهد خورد. ولی برای من و امثال من که سال ها در میان این جماعت دو رنگ و نان به قیمت روز خور بوده ایم می دانیم که این نیز همچون سایر مسائل و موضوعات تشکیلات رجوی فارغ از واقعیت بوده و صرفا جنبه تبلیغات داشته و برای خوشایند دنیای غرب می باشد.

خواستم به صورت خیلی مختصر راجع به طرح ده ماده ای مریم رجوی مطالبی خدمت شما عرض کنم. به احتمال خیلی زیاد شما روشن تر از بنده تشریف دارید، ولی من هم از زاویه ای که احساس و درک می کنم خدمت شما مطالبم را عرض می کنم، بقول دوستان گپ مختصری بزنیم.

اول نیم نگاهی بیندازیم به این طرح کذایی تا از چند و چون آن با خبر گردیم. طرحی که قبل از همه و بیش از همه عناصر فرقه رجوی نه تنها به آن اعتقادی ندارند بلکه اندر باب آن در درون تشکیلات به شدت مخالف و سرکوب می کنند، اما چرا در صحنه بیرونی طور دیگری مطرح می شود، بر می گردد به همان نان به قیمت روز خور و اینکه بلاخره باید چیزی در چنته داشته باشند که در شعارهای دروغین شان مطرح نمایند.

طرح ده ماده ای مریم رجوی

اصلی ترین قسمت هر ماده که مطرح شده را نوشتم وگرنه هر ماده یک پاراگراف است که بیشتر رنگ و لعاب دادن به همان ماده از بحث است:

– ماده اول: این مانیفست (بیانیه) برقراری یک جمهوری دموکراتیک مبتنی بر آرای مردم را نوید می‌دهد!

– ماده دوم: مانیفست مریم رجوی که مکمل ماده نخست و در واقع توضیح جزئیات آن طرح کلی است که در ماده نخست ارائه شده است، اشاره به برقراری یک نظام کثرت‌گرا با پایبندی کامل به انواع آزادی های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و دینی دارد که جزئیات بلاشرط یک جمهوری دموکراتیک به‌ شمار می‌روند.

– ماده سوم: بر لغو حکم اعدام تأکید دارد. می‌توان گفت این ماده یک طرح بسیار پیشروانه و متهورانه به ‌شمار می‌رود. طرحی که هنوز کشورهایی در جهان هستند که نتوانسته‌اند به این حوزه ورود کنند.

– در ماده چهارم: از جدایی دین و دولت دفاع شده است. هم‌چنان که گفتم، عرفی شدن ساختارها و نهادهای جامعه از ویژگی های دوران مدرن به‌شمار می‌رود.

– ماده پنجم: برنامه ۱۰ ماده‌ای از برابری کامل زن و مرد در کلیه حقوق و ساحتهای جامعه به‌ویژه ساحت سیاسی می‌گوید. در مورد تبعیض جنسی علیه زنان بحث های نظری فراوانی به‌ویژه طی ۱۰۰سال اخیر صورت گرفته است.

– ماده ششم: به صراحت از عدالت و قانون دفاع می‌کند.

– ماده هفتم: بر رفع تبعیض قومی و زبانی تأکید دارد. جامعه ایران جامعه‌ای است با ترکیب متنوعی از اقوام و زبان های گوناگون که هر کدام سهمی تعیین‌کننده در برساخته شدن تاریخ و فرهنگ این سرزمین داشته و دارند.

– ماده هشتم: در برنامه ۱۰ ماده‌ای، با تأکید بر حذف موانع و انحصارهای تولید و مناسبات اقتصادی، بازار آزاد و هم‌چنین حفاظت از محیط‌زیست، ایران را در صف نخست مناسبات جهانی قرار می‌دهد. بسیاری بازار آزاد را مترادف روابط استثمارگرایانه سرمایه‌داری می‌دانند.

–  ماده نهم: به‌روشنی بر یک سیاست خارجی صلح‌آمیز و مبتنی بر همزیستی مسالمت‌آمیز و همکاریهای بین‌المللی و منطقه‌ای و احترام به منشور ملل متحد تأکید شده است. رابطه مسالمت‌آمیز در سیاست خارجی که از هر گونه بحران‌سازی و جنگ‌افروزی پرهیز کند، تنها در سایه یک نظام سیاسی دموکراتیک امکانپذیر است.

–  ماده دهم: برنامه مریم رجوی تصویری از ایران آزاد و مدرن ارائه می‌کند که در آن اثری از تهدید بالقوه جهان وجود ندارد. یک ایران غیراتمی و عاری از سلاح های کشتار جمعی. این ماده در تکمیل ماده پیشین مبنی بر تعهد ایران مدرن به پیگیری سیاست خارجی صلح‌طلبانه آمده است.

این از طرح ۱۰ ماده ای مریم عضدانلو بود که هر جا و در هر مکان که قرار می گیرد گریزی به آن می زند که شنونده فکر می کند عجب فرد دمکرات و در عین حال جمهوری خواهی است ولی از اصل داستان خبر ندارد که همه این ها فقط حرف تو خالی بوده و مطلقا به آن اعتقاد ندارند.

اجازه بدهید تا از مهمترین طرح وی بگویم که خیلی با آب و تاب آن را مطرح می کند؛ مسئله زنان. مثلا حرف از آزادی زنان و آزادی حجاب زنان می زنند و اینکه به زنان باید آزادی عمل داد و از این حرف های عوام فریب!  موضوع آزادی و حجاب زنان در حرف های این خانم یک دروغ بزرگ است، کدام آزادی زنان ؟ کدام آزادی حجاب ؟  مگر نه اینکه اولین جایی که باید این شعار خودش را نشان بدهد در درون مناسبات خود رجوی است؟ در کجای این فرقه شما می توانید آثاری از آزادی زنان مشاهده کنید؟ کدام زن در این مناسبات سرکوبگر رجوی توان بیان حرف آزادانه دارد؟ ما چشم خود دیده ایم که چگونه هر زنی که بخواهد پا از گلیم خودش بیرون بگذارد به سرعت برق و باد سر جای خودش نشانده می شود و کاری می کنند که از کرده خودش پشیمان می گردد.

اگر به افشاگری های زنانی که از مناسبات رجوی فرار کرده و خودشان را رها کردند گوش کرده باشید این موضوع آزادی زنان و آزادی حجاب به بهترین شکل ممکن توضیح داده شده است، بتول سلطانی از اعضای شورای رهبری، زهرا میرباقری از اعضای شورای رهبری، مریم سنجابی از اعضای شورای رهبری، حمیرا محمدنژاد از فرمانده هان نیرویی، نسرین ابراهیمی از فرمانده هان نیرویی، طاهره نوری از فرمانده هان نیرویی، زهرا معینی از فرمانده هان  نیرویی، فرشته هدایتی از فرمانده هان نیرویی و تعداد دیگری که در این سالیان بارها و بارها افشاگری کرده و نحوه استثمار زنان در مناسبات سرکوبگر رجوی را بازگو کرده اند، چه آن موقع که زنان را به اجبار عقیم کردند، چه آن موقع که زنان را وادار به طلاق کرده و از فرزندانشان جدا کردند، چه زمانی که زنان را با تهدید و ارعاب وادار به ماندن در مناسبات شیطانی رجوی کردند.

وقتی که مهمترین ماده دمکراسی مریم رجوی اینگونه باشد وای به حال بقیه و به نظرم اصلا نباید برای خواندشان وقت تلف کرد زیرا واقعا ارزش آن را ندارد.

بازار آزاد و سرمایه داری که اساسا با سیستم رجوی در تعارض است و فقط فیلم است و لاغیر و یا از ماده سومش بگوئیم، ماده سوم بر لغو حکم اعدام تأکید دارد (خنده حضار)! فکر می کنم که این یکی را درست گفته است! واقعا در کتاب لغت رجوی و فرهنگ نامه ایشان چیزی به نام اعدام وجود ندارد زیرا آنان با ترور و کشتن در کوچه و خیابان کارشان را حل می کنند و وقت قاضی و هیأت منصفه و نماینده دادستان را نمی گیرند. سابقه ننگین سازمان مجاهدین را نگاه کنید مملو از ترور و آدم کشی در کوچه و خیابان است و هیچ اعتقادی به اعدام از طریق حکم دادگاه ندارد و کلا با اعدام مخالف هستند.

چنانچه می بینید این بیانیه مریم رجوی کاملا بر واقعیات روز منطبق هست و وی نهایت تلاشش را کرده که همه چیز سر جای خودش بنیشیند و حقی ضایع نگردد!

یادداشت از: سعید محمدپور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26081