• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

ارتباط منافقین با جهان از کنار منقل و وافور / مرگ ساختگی مریم قجر هم کارساز نشد

  • کد خبر : 26078
  • 17 جولای 2020 - 1:26

امسال نه به دلیل مشکلات بیماری کرونا، که به دلیل بدنامی و رسوایی، منافقین اجازه برگزاری مراسم و شوهای تکراری در پاریس و سایر کشورهایی اروپایی را ندارند و مجبورند در زندان مانز برنامه ای تمام تبلیغاتی بی و سر و ته و کاسبکارانه ای برگزار کنند تا خودی نشان دهند و فرصتی برای گرفتن رشوه و باج بیشتری بیابند.
لذا مریم قجر و همپالکی هایش که متخصص بازیگری و سیرک های مختلف شدند، به بهانه بیماری کرونا می توانند کسادی شوهای فرمالیستی هر ساله را پنهان نمایند و نیاز ندارند با هزار التماس و ریخت و پاش پول های مزدوری و تقبل هزینه تورهای مسافرتی شرکت کنندگان، شو جدیدی ترتیب بدهند و امسال خیال خو د را راحت کردند و به اجرای مراسم خیالی در آلبانی می پردازند.
هزارخانی، خزایی، جولیانی و سایر دمندگان بر آتش از کنار منقل و وافور در ویلاهایشان هم پیام شرکت و مشارکت در کنفرانس می دهند. و راحت پول به جیب می زنند.
همین چند سال پیش بود که الین چائو، گفت، برای شرکت در مراسم سالانه منافقین ۵۰ هزار دلار گرفته و جولیانی و سایر زر زنندگان اجاره ای هم اعتراف کردند هرکدام مبالغی مشابه دریافت کردند.
امسال نیز در آستانه تجمع سالیانه به منظور پوشش خلاء‌های بی جمعیتی و سایر مصائب جمع آوری و کمبود نیرو شروع به شانتاژ های خبری مختلف هم نمودند از جمله تماس با ۳۰ هزار نقطه و فلان و بهمان و حتی با خبرهای عجیبی چون کرونا گرفتن و مرگ مریم قجر صحنه را داغ می کنند.
طبق اطلاعات واصله ۲۷ تیرماه مریم قجر طبق معمول سخنرانی دیکته شده‌ای را برای اطاعت امر دوستان امریکایی و حامیان عبری و عربی و روحیه دادن به عناصر منفعل و بریده ا ش اجرا می کند.
هم چنین بنا به برخی خبرهای رسیده اعضا زندانی قلعه مانز نیز در این مراسم فرمایشی شرکت نموده و برای نشان داده نشدن چهره پیر و درب و داغان کلاه، ماسک سفید به همراه عینک آفتابی می زنند.
و در حالی که مریم قجر بدبخت و بیچاره و عروسک خیمه شب بازی که رجوی به او هم رحم نکرد، فکر می کند می تواند با شگردهای مختلف و مغزشویی، اعضای ناراضی باقیمانده را یک تکانی بدهد در حالی که خوب می داند بسیاری یا به فکر نقشه کشیدن برای جدایی در آینده هستند و یا از سر ناچاری مانده اند.
تنها فایده مراسم امسال شان این است زحمت زیادی نمی کشند تا افراد کرایه ای را از کشورهای مختلف جمع کنند و هزینه های زیادی صرف کنند و علاوه بر آن صدها نفر را مامور کنند تا آنها را به داخل سالن هل داده تا زیر درخت و روی صندلی ها خوابشان نبرد و راحت تر می توانند دروغ بگویند و آمار و ارقام شرکت کنندگان اینترنتی را هم تا جایی که دروغ یاری کند بالا ببرند.
به مانند نمایشات تکراری هر ساله نیز تعدادی سخنران اجنبی ایران‌ستیز اجاره ای اسبق و سابق هم ردیف نموده اند که خرج و مخارج آنها را بپردازند.
افرادی که دشمنی و دنائت آنان بر مردم ایران سال هاست روشن و بر کسی پوشیده نیست. دروغگویانی که خود را مدافع مردم ایران معرفی می‌کنند و از پشت خنجر می زنند.
و خوب می دانیم اینها نیز چون همان افراد شرکت کننده با وعده های سفر و تور رایگان و مبالغ دریافتی هنگفت حاضرند شرف خود را بفروشند و در چنین مراسم های رسوایی شرکت نمایند.
مطمئن باشند وطن فروشی، خیانت آنها از یاد و خاطره ملت ایران نخوهد رفت.
البته امسال این برنامه حاشیه های دیگری هم خواهد داشت تا کنون از جان بولتون دوست صمیمی خود دعوتی به عمل نیامده و و این هم به بدبختی های فرقه افزوده است.
فرقه منافقین سی سال است که با شگردهای مختلف مغزشویی، به دنبال بهره‌برداری برده‌وار از اعضاست.
گروهی که با ترور و خشونت ۴۰ ساله و پرونده بیش از ۱۷ هزار ترور در کارنامه ادعای وطن پرستی و مردم دوستی می کند و اما روزانه آب به اسیاب دشمن می ریزد و بر رنج های ملت می افزاید با چه رویی خود را دوست مردم نمایش می دهد بماند.

یادداشت از : مریم سنجابی
۲۶ تیرماه ۱۳۹۹
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26078