• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

نگاهی به استراتژی های شکست خورده رجوی در سالی که گذشت

  • کد خبر : 25063
  • 31 مارس 2020 - 10:34

با آغاز سال ۹۸ رهبر مفقودالاثر فرقه رجوی طی پیامی از دیار  باقی سال گذشته را سال سرافرازی نامید و استراتژی سال را با برگزاری تظاهرات در کشورهای مختلف مشخص کرد. 

لذا در این رابطه ما شاهد چند تظاهرات نمایشی این گروه در آمریکا و بلژیک و آلمان بودیم چون فرانسه اجازه برگزاری تظاهرات نمایشی را به این فرقه تروریستی نداد. از دیگر فعالیت های این فرقه تروریستی در سال گذشته کنفرانس به اصطلاح بین المللی مریم عضدانلو سرکرده فعلی این فرقه بود که در مقر جدید خودش در تیرانا برگزار کرد.

این بزرگترین هیاهوی سازمان بود که در ماه ژوئن برگزار شد و در آن کهن سالترین و بازنشستگان و ورشسکتگان سیاسی نظیر جولیانی شرکت داشتند تا با سخنرانی تکراری شان به ارتش سالمندان مریم خانم کمی روحیه  تزریق کنند  ولی علی رغم هیاهوی زیاد این به اصطلاح کنفرانس بین المللی رونقی نداشت چون که اولا فرانسه اجازه برگزاری چنین نمایش مسخره ای را نداد و مجبور شدند در کشور آلبانی برگزار نمایند و ثانیا از جان مکین و جان بولتون خبری نبود. یکی دیگر از فعالیت های مریم قجر عضدانلو، این رئیس جمهور مادام العمر برگزاری جلسه زنانه بود که در آن خودش سخنران اصلی بود و زنان را هم از نزدیک نشان نمی دادند تا چهره پیر و فرتوت شان نمایان نگردد.

اما به نظرم بزرگترین دروغ سال گذشته تحت عنوان فعالیت های به اصطلاح مقاومت آماده باش سرنگونی از اواخر سال ۹۷ همزمان با کنفرانس ضد ایرانی ورشو توسط آمریکا بود که در این رابطه فرقه با خوش خدمتی به اربابان آمریکایی و منطقه ای شان «بهزاد نظیری» را به صحنه آورد تا قول سرنگونی قریب الوقوع بدهد. فرقه در سال ۹۸ همین آماده باش را می خواست با کانون های شورشی که وجود خارجی ندارند و توهم و دروغی بیش نیست انجام دهد.

نکته  جالب این است که همه این نمایشات مسخره تحت عنوان فعالیت های به اصطلاح مقاومت برای سرپا نگه داشتن تشکیلات پوسیده و قرون وسطایی و جلوگیری از ریزش روز افزون نیرویی بود ولی علی رغم همه این تلاش های مذبوحانه مریم عضدانلو در سال گذشته ما شاهد ریزش روز افزون نیرویی بودیم که این امر به مشکل اصلی سازمان تبدیل شده و این تشکیلات پوسیده و قرون وسطایی را در آستانه فروپاشی کامل قرار داده است. 

علی جهانی فرد

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25063

نوشته های مشابه