• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

جشن ملی

  • کد خبر : 24624
  • 22 فوریه 2020 - 12:38

فراق: روز جمعه دوم اسفند ماه رای گیری برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سراسر ایران عزیزمان از ساعت ٨ به وقت محلی آغاز شد.

رهبر فرزانه و معظم انقلاب در سخنانی، روز انتخابات را روز جشن ملی خواندند و با تبریک این جشن به همه هم‌ میهنان فرمودند روز انتخابات روز احقاق حق مدنی ملت است که می‌خواهند با رأی دادن، شرکت خود در اداره امور کشور را که حق آنها است به‌دست آورند، ضمن اینکه رأی دادن یک تکلیف شرعی است.

دیروز هر برگه رایی که به صندوق‌ها انداخته شد مهر تایید به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی و حضور هر ایرانی پای صندوق های اخذ رای مشت محکمی بر یاوه گویان و دشمنان نظام و انقلاب بود.

علیرغم تبلیغات گسترده و شبانه روزی عوامل استکباری و مزدوران خارج نشین در فضای مجازی و کانال های فارسی زبان بی بی سی، من و تو، و فرقه منحوس رجوی وطن فروش مبنی بر تحریم انتخابات، به کوری چشم دشمنان انقلاب مردم غیور و شرافتمند ایران عزیز بار دیگر حماسه بزرگ آفریدند و با آمدن به پای صندوق های اخذ رای امید بر اندازی آنان را ناکام گذاشتند و دیگر بار توطئه خائنانه آنان را خنثی شد.

 در دوران هشت سال دفاع مقدس، دیکتاتور بعث عراق با توصیه فرقه رجوی مردم را با بمباران هوایی تهدید می کرد تا در مراسم جشن انقلاب و انتخابات شرکت نکنند علیرغم این تهدیدات باز مردم با وجود بمباران های هوایی در صحنه حضور انقلابی داشتند و با حضورشان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود.

مشارکت عمومی و گسترده در صحنه انتخابات  نشان‌دهنده همبستگی ملی، مذهبی است و بار دیگر با ایجاد  اتحاد و همبستگی ملت ایران توطئه‌ دشمنان انقلاب و نظام نقش بر آب کرد.

برنده‌ی این انتخابات ملت است و همه‌ی مردم  که در انتخاب شرکت و حضور پر شور داشته‌اند و بازنده‌ی این انتخابات قطعا امریکا و صهیونیسم و نوکرانش اعم از سلطنت طلبان ،  سران فرقه رجوی که دشمن ملت ایرانند.

حضور پر شور ملت ایران در صحنه انتخابات به مثابه انتقام سخت علیه آمریکا است و ای آمریکای جنایت پیشه  و مزدوران حلقه بگوش و ای سران فرقه رجوی بدانید که مردم آگاه و با بصیرت ایران عزیز تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس در مقابلتان خواهند ایستاد.

یادداشت از : ن. محمدی کردستان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24624