• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

فسیل فرقه رجوی یاد عراق کرد؛ سلاح ما را برگردانید!

  • کد خبر : 23860
  • 02 ژانویه 2020 - 9:53

سخنگوی فسیل فرقه رجوی در اظهاراتی مضحک یاد عراق افتاد و خطاب به آمریکا گفت: سلاح ما را برگردانید!

به گزارش فراق، این سخنگوی فرقه فرتوت رجوی به دنبال حمله نظامی آمریکا به مقرهای گردان های  کتائب حزب الله عراق در شهر مرزی قائم در عراق که منجر به کشته شدن ۲۵ نفر و از جمله چهارفرمانده حزب الله عراق و زخمی شدن ۵۵ نفرشد ضمن حمایت از این اقدام ارتش آمریکا که با محکومیت رئیس جمهور و نخست وزیر مستعفی مواجه شد اعلام کرد این اقدام نظامی لازم ولی کافی نیست و از دولت امریکا خواست که سلاح های مجاهدین و ارتش آزادیبخش را به انها برگرداند.

در رابطه با این ادعای مضحک سخنگوی مجاهدین خلق لازم دانستم نکات زیر را یاداوری کنم

۱-اولا سلاح ها هیچ گاه به فرقه مجاهدین تعلق نداشته و تماما از سلاح های سبک تا نیمه سنگین و سنگین توسط صدام رئیس جمهور معدوم سابق عراق و به منظور ایفای نقش ستون پنجمی و کشتار سربازان و مردم ایران در اختیار رجوی قرار گرفته بود. ارتش عراق طبق یک قرار داد سلاح های از دور خارج شده خود را دراختیار قرارگاه های مجاهدین خلق گذاشته بود تا با استفاده از نیروی کار مجانی اعضا آنها را سرویس و نگهداری کنند و یا در عملیات مشترک تجاوز کارانه بر علیه ارتش ایران و از جمله فروغ جاویدان، آفتاب و چلچراغ که در طی آن ده ها سرباز ایرانی کشته و یا زخمی و اسیر شدند به کار گیرند.

صدام وقتی درتجاوز نظامی به کشور کویت به آنها نیاز پیدا کرد خیلی راحت آنها را پس گرفت پس اصولا مجاهدین سلاحی نداشته اند که ادعای برگشت آن را داشته باشند و قابل بازگشت هم نیستند چون بخش اعظم آن را بعد از سرنگونی صدام به عنوان حسن نیت در قبال ارتش متجاوز آمریکا و بعد از خلع سلاح تحویل امریکایی ها دادند که در مقابل دیدگان اعضای سابق ارتش آزادیبخش منهدم شدند.

۲- گویا سخنگوی فرقه مجاهدین خلق اعتقادی به انتروپی و کهولت سن اعضا ندارد . اعضایی که به دلیل پا گذاشتن به دوران سالخوردگی و ابتلا به انواع بیماری ها ناتوان و زمین گیرشده و روزانه تعدادی از آنها با تابوت از مقر اشرف سه به گورستان منتقل می شوند میانگین سنی اعضای باقیمانده در مقر اشرف سه در مجاهدین به گونه ای است که دیگر توانایی کارهای ضروری فردی و از جمله رفع حاجات روزمره خود را ندارند و عمدتا پوشک نشان شده اند چه برسد به اینکه بتوانند سلاح کلاش، بی کی سی و دوشکا به دست گرفته و یا قادر به سوار شدن بر تانک و یا گلوله گذاری در توپ باشند.

سخنگوی کودن مجاهدین خلق گویا هنوز ذهنش در سال های دهه ۶۰ و یا ۷۰ منجمد باقی مانده و حافظه اش را از دست داده است. خطاب به جناب سخنگو باید گفت گیریم سلاح ها هم به شما برگردانده شد کدام نیرو آن را بکار خواهد گرفت. وقتی می گوییم مجاهدین خلق درعالم هپروت سیر می کنند چندان بی ربط نگفته ایم این از ویژه گی های زندگی غارنشینی  و قطع ارتباط با دنیای آزاد است.

یادداشت از: علی اکرامی

انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23860