• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

محاکمه داعشی کرواتی فرقه رجوی ( مهدی ابریشمچی ) با نام مستعار مهدی تهرانی …

  • کد خبر : 2386
  • 09 می 2015 - 8:16

محاکمه داعشی کرواتی

فرقه رجوی ( مهدی ابریشمچی ) با نام مستعار مهدی تهرانی

با نام مستعار مهدی تهرانی مقیم مقر اور سوراواز مرکز فرماندهی تیم های ترور؛ جاسوسی در فرانسه !

abrishamchi (1)

امروز ۲۰۱۵/۵/۷برابر با ۱۷اردیبهشت ۱۳۹۴ دادگاه فرانسه رسیدگی به جنایات یکی از خطرناکترین اعضاء فرقه رجوی ( مهدی ابریشمچی با نام مستعار مهدی تهرانی در فرانسه وبا نام بی مسماع شریف در تشکیلات ) را برگزارکرد .

البته سران فرقه در مورد محاکمه شوهر زاپاس مریم قجر هیچ خبری در سایت های فرقه جنایت کار رجوی درج نکرده و این نشان دهنده ترس ؛ وحشت سران فرقه رجوی را نشان می دهد .

امروز قبل از تجمع رها شده گان از فرقه تروریستی و مافیائی رجوی به دستور شخص مریم قجر از اردوگاه اور سوراواز مرکر جاسوسی و تروریستی داعشی ( کرواتی ) از ترس افشاگری جدا شده ها سران فرقه رجوی قبل از شروع دادگاه مهدی ابریشمچی داعشی کرواتی اقدام به پخش چند تراکت نموده بودند تا بدین وسیله به خیال خام و ابلهانه رجوی گونه باعث ترساندن وسست کردن عزم و اراده ما جدا شده ها شوند .

غافل از اینکه ما رها شده گان از فرقه تروریستی و مافیائی رجوی که از تمامی شیوه های سرکوب و ترور این فرقه خبر داریم مصمم تر؛ در مرکز پاریس در جنب دادگاهی که مهدی ابریشمچی را محاکمه می کرد به افشاگری هایمان پرداختیم و تاکید کردیم همه سران جنایتکار فرقه رجوی که دستشان به خون ملت ایران؛ عراق و اعضایناراضی آغشته هستند باید در پیشگاه عدالت جواب گوی جنایت هایشان باشند و مورد محاکمه قرار گیرند .

حضور جدا شده ها و قربانیان فرقه تروریستی رجوی بار دیگر ثابت کرد با هیچ تهدید؛ و شامورتی بازی از طرف تروریستهای داعشی کرواتی به فرماندهی مریم قجر که از اور سوراواز پاریس هدایت می شود از افشاء جنایتها ؛ وطن فروشی، تجاوزات رجوی زنباره ؛ مریم قجر و دیگر سران تروریستی و مافیائی رجوی کوتاه نیامدیم ونخواهیم آمد .

همچنین پخش تراکت به شیوه بوزینه وار بار دیگر برای من و همه رها شده گان ثابت کرد که هر کجا جدا شده ها حضور دارند رخسار و شلوار رجوی و مریم قجر و دیگر سران فرقه جنایتکار رجوی زرد می شود و تنها یک سوال پیش می آید که ؟

این همه زردی رخسار ؛ پشت شلوار از بهر چیست ؟!

البته این شروع رسیدگی به جنایات رجوی داعشی کرواتی و دیگر سران فرقه رجوی داعشی می باشد و مطمئن هستم اگر فشارهای لابی های موساد و سیا از روی دولت عراق کنار برود رسیدگی به پرونده رجوی داعشی در عراق آغاز شود می تواند ابعاد زیادی از جنایات داعشی های کرواتی را به نمایش بگذارد و باعث روشن شدن واقعیت های درونی تشکیلات رجوی داعشی و جنایات مریم قجر حرمسرادار رجوی که زنان نگون بخت فرقه را مجبور به جهاد نکاح با رجوی داعشی می کرد برملا سازد.

همچنین ما اعضاء جدا شده از این فرقه تروریستی رجوی که شاهدان زنده جنایات رجوی داعشی ها هستیم خواستار رسیدگی به شکایات قربانیان فرقه رجوی داعشی در عراق هستیم و مطمئن هستیم با باز شدن پرونده جنایات رجوی داعشی در دادگاه های عراق همه خواهند دید که رجوی جنایتکار هزازان هزاربار از داعش بدتر در حق مردم ایران ، عراق و اعضای  ناراضی مرتکب جنایت شده است .

بنابراین در شرایطی که جهان برعلیه بنیاد گرایی و تروریسم متحدشده است. بسیار ضروری است که پرونده تروریستی سراسر جنایت فرقه رجوی در تمام دادگاههای کشورهای اروپایی و هم چنین در عراق گشوده شود . تا چشم جهانیان و افکار عمومی بدانند، آنهایی که در حال حاضر با دموکراسی و با بزک دوزک کردن چهره واقعی آنها روشن شود . مانند مریم قجر سرکره باند تروریستی فرقه رجوی در غیاب همسر فراری اش برای همگان واضح و آشکار شود

لذا رجوی داعشی که در سوراخ موش خزیده است باید مثل ابریشمچی داعشی به زودی در مقابل دادگاه عادلانه جوابگوی جنایت هایش باشد.

آنروز دیر نیست . دیرو زود دارد اما سوخت و سوز ندارد…….

پاریس : محمد رزاقی

Razaghi080520151 Razaghi080520152

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2386