• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
توصیه مهم به خانواده های اسیران فرقه رجوی

پروژه جدید سران فرقه رجوی برای فریب خانواده ها

  • کد خبر : 23828
  • 31 دسامبر 2019 - 10:17

ماجرا از این قرار است که یکی از خانواده های مرتبط با انجمن نجات خوزستان اطلاع داد که روز گذشته روی واتساپم پیامی آمد که نوشته بود  من برادرت هستم و ضمن احوالپرسی مختصر بلافاصله شماره های خواهر، برادر و پدر و مادرم را خواست تا برایش بفرستم. ما ابتدا خوشحال شدیم پدر و مادرم ازاینکه بعد از سالیان فرزندشان ارتباط گرفته اشک شوق ریختند.

من هم با خوشحالی برایش نوشتم همه ما به خصوص مادر، پدر منتظر دیدنت هستیم و حتما تماس تصویری بگیر که اول جواب داد به خاطر اینکه نمی خواهم مشکلی برایتان پیش بیآئید تماس تصویری نمی گیرم حالا زود باش شماره خواهرم و دیگر برادرانم و ازجمله حاج آقا و حاج خانم را برایم بفرست !

دوباره من تاکید کردم که پدر و مادر برای دیدنت بی تابی می کنند تماس تصویری بگیر، اما او باز تاکید داشت که شماره ها را برایش بفرستم . به هرحال بعد از رد و بدل کردن چند پیام شک کردم که فرد پیام دهنده برادرم باشد. به خصوص اینکه به دیگر اعضای خانواده گفتم آخر برادرم هیچوقت پدر و مادر را حاج اقا و حاج خانم صدا نمی زد که آنها هم مشکوک شدند و تاکید کردند شماره ایی برایش نفرست .

به هرحال برایش نوشتم آنها می گویند ما باید مطمئن شویم که خودت هستی لطفا تماس بگیر تا باور کنیم خودت هستی و توضیح دادم  راستی خبر داری که برادرمان به همراه همسرش چند سال پیش وقتی در لیبرتی بودید آمدند آنجا تا شاید تورا ببیند ولی مسئولین مجاهدین نه تنها اجازه ملاقات به آنها ندادند بلکه با سنگ برادرت را هم زخمی کردند که درنهایت با چشمی گریان برگشت حالا این همه سال برای مجاهدین بودی لااقل چند دقیقه هم برای پدر ومادرت باش و به احترام آنها تماس تصویری بگیر تا تو را ببینند.

اینجا بود که دیدم پیام دهنده که مثلا برادرم باشد به جای اینکه ذره ایی احساس عاطفی داشته باشد و به خاطر پدر و مادر دلش به رحم بیاید با لحنی که معلوم بود عصبانی است جواب داد:«آره خبر دارم که برادرم با بقیه مزدوران آمده بودند سر ما را ببرند! ما به زودی برای سرنگونی می آئیم و اگر شماره ها را ندادی باید پاسخگو باشی !. » من هم در جواب برایش نوشتم چرا شما نمی خواهید متوجه شوید که مردم مجاهدین  را به خاطر خیانت هایی که به خصوص در جنگ به کشور کردید نبخشیده و نخواهند بخشید و به همین دلیل هم در اعتراضات اخیر اصلا  اسمی ازمجاهدین نبود درضمن اگربرادرت را  مامور عنوان می کنی پس چه اصراری داری که با یک مامور به قول خودت ارتباط برقرارکنی ؟ در ادامه دیدم چرت و پرت هایی دیگری نوشت که ارزش جواب دادن نداشت. حالا می خواستم از شما که سالها در این فرقه بودید نظرتان را درباره چنین پیامی که به اصطلاح از جانب برادرم آمده بدانم ؟ 

من به عنوان عضو انجمن بعد از عرض سلام به وی گفتم هوشیاری شما قابل تحسین است. همان طورکه خودت شک کردی قطعا این برادر تو نبوده که برایت پیام فرستاده البته ممکن است که در مرحله اول برادرتان  پیام داده ولی بر اساس تجربه حضور خودم  در فرقه همان زمان هم سران فرقه چنین سوء استفاده هایی ازعواطف اعضا می کردند.

بنابران دراین ارتباط هم مسئولین فرقه قبل از ارتباط گیری اطلاعات اولیه خانوادگی شما را ازبرادرتان گرفته و می گذارند درمرحله اول خودش پیام بفرستد اما در مرحله بعد بدون اینکه برادرتان درجریان باشد روی خط شما آمده و برایتان پیام های فریبکارانه می فرستند تا با سوء استفاده از احساسات شما اهداف خودشان را به منظو رخبرگیری و یا جذب احتمالی عضوی از خانواده شما دنبال می کنند و بتوانند در ارتباط مستقیم با وی از او در راستای اهداف فرقه بهره ببرند که خوشبختانه درمورد خانواده شما به دلیل هوشیاریتان تیرشان به سنگ خورده است.

همانطور که می دانید در اعتراضات اخیر مردم ایران گروه های خارجه نشین مفت خور و به خصوص  فرقه تبهکاررجوی برای سوء استفاده از اعتراضات صنفی و معیشتی مردم توطئه های رنگارنگی را  تدارک دیدند که خوشبختانه با هوشیاری مردم ایران همه توطئه های آنها خنثی و سیلی محکمی دریافت نمودند تا دیگر به فکر سوء  استفاده نباشند. بر همین اساس فرقه سیلی خورده رجوی روی خانواده های اعضای اسیر متمرکز شده تا شاید بتواند از آنها اطلاعات داخل کشور را کسب و در مرحله بعد اگر بتواند عضوی از خانواده را به فرقه جذب کند .

حال سران پوسیده مغز فرقه رجوی باید بداند که فرقه آنها نه تنها درجامعه ایران جایی ندارد بلکه به شدت مورد تنفر خانواده های اعضای اسیر خود هم هستند و قطعا که  پروژه جدید آنها برای سوء استفاده ازعواطف اعضای تحت اسارت خود راه به جایی نخواهد برد است .

در پایان توصیه ام به خانواده های اعضای تحت اسارت فرقه رجوی این است که احساسات و عواطف شما نسبت به فرزندانتان به حق اما باید بدانید که فرقه رجوی از اساس دشمن خانواده و عواطف انسانی بوده بنابراین در چنین مواقعی سران فرقه فقط به فکر تخریب موقعیت و ایجاد دردسر برای شماست.

یادداشت از: حمید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23828