• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

مهین حبیبی، مادر یکی از اعضای گرفتار در فرقه ضد خانواده رجوی: نمی توانم فراق دخترم را تحمل کنم

  • کد خبر : 23686
  • 23 دسامبر 2019 - 8:49

مهین حبیبی، مادر یکی از اعضای گرفتار در فرقه ضد خانواده رجوی  با انتشار نامه ای درد دل های خود را نوشت.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز اراک، متن دل نوشته و گلایه های مادر «پروانه ربیعی عباسی» را در زیر می خوانید:

مهین حبیبی

من مهین حبیبی مادر پروانه ربیعی عباسی هستم . دختر من چندین سال است در فرقه تروریستی مجاهدین اسیر است و هیچ خبری از او ندارم. اگر بخواهم به گذشته برگردم چندین بار به عراق سفر کردم. بارها با ارگان های حقوق بشری نامه نگاری کردم ولی متاسفانه دست سازمان های حقوق بشری با سازمان تروریستی مجاهدین در یک کاسه است. مگر من از سازمانهای حقوق بشری درخواست کمک مالی کردم؟ من فقط می خواهم دخترم را ببینم. مشکل در کجاست؟ با صلیب سرخ نامه نگاری کردم؛ جوابی که صلیب به من داد: «ما کارهای سیاسی نمی کنیم»

تا کی من بایستی فراق دخترم را تحمل کنم. من خیلی پیر شدم و مریض هستم آیا صدای من به گوش کسی می رسد ؟ در آلبانی رهبر سازمان تروریستی مجاهدین مریم عضدانلو فرزند مرا به اسارت گرفته و او را از عواطف به دور نگه داشته و به او اجازه نمی دهد تماسی با من بگیرد که از احوال او جویا شوم. چرا سازمان های حقوق بشری فکری به حال من مادر و مادرهای دیگر نمی کند؟ چرا جلوی ظلم و ستم مریم عضدانلو را نمی گیرند، مگر نمی بینند فرزندان ما در زندان به سر می برند و از آزادی برخوردار نیستند. سازمان های حقوق بشری تا کی می خواهند سکوت کنند؟ این ها سازمان های حقوق بشری نیستند، سازمانهای ضد بشری و پولکی هستند. ای وای بر تو مریم عضدانلو، همیشه تو را نفرین می کنم که مرا داغدار کردی و ای وای بر شما سازمان های حقوق بشری، شما بویی از بشریت نبرده اید.

از خدا می خواهم عمری به من بدهد که کله پا شدن مریم عضدانلو و همین طور آزادی دخترم و تمام اسیران را ببینم. به تمامی مادرانی که فرزندانشان در سازمان تروریستی مجاهدین اسیر هستند سلام می رسانم و امیدوارم هر چه زودتر فرزندان ما آزاد شوند .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23686

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم