• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

آیا کسی باور می کند هزینه های «سیمای فرقه رجوی» از همیاری تامین می شود؟

  • کد خبر : 23604
  • 17 دسامبر 2019 - 9:05

فرقه رجوی طبق معمول هرسال برنامه ایی تحت عنوان برنامه همیاری ملی درسیمای خود به راه می اندازد وکاسه گدایی دروغین خود را جلو گذاشته و از ایرانیان می خواهد که مقداری پول جهت کمک به فرقه در آن بریزند.

جالب است که به غیر از مشتی عوامل خود کسی تفی هم درکاسه گدایی باند رجوی نمی اندازد.  حال چرا فرقه به چنین گدایی روی می آورد آیا واقعا آنها به چندرغاز پولی که تعدادی از عوامل خود در آن می ریزند نیاز دارند ؟

طبعا پاسخ این سئوال خیر است باید بدانید که فرقه رجوی به واسطه سال ها مزدوری برای بیگانگان به یکی از پول دارترین گروههای خائن وطن فروش تبدیل شده است . این فرقه وقتی درعراق بود صدام به پاس خوش خدمتی و مزدوری رجوی برای او بخشی از درآمد نفت کشورش را به عنوان حق الزحمه مزدوری به وی پرداخت می کرد . علاوه بر این بنا به فیلم های لو رفته از دیدارهای اطلاعاتی سرکردگان فرقه با افسران استخبارات عراق  در پایان هر دیدار گونی گونی پول به سران فرقه تحویل داده می شد و تا قبل از سقوط صدام فرقه بار خودش را به لحاظ مالی بست.

بعد از سقوط صدام هم فرقه رجوی برای ادامه حیات خائنانه و هم برای ته نکشیدن منابع مالی اش اربابان جدیدی پیدا کرد و تا توانست برای آنها مزدوری کرد.

در یک مورد از بابت فروش اطلاعات هسته ایی ایران به آمریکا و اسرائیل میلیون ها دلار دریافت کرد. طمع رجوی برای پرکردن کیسه اش باعث شد تا چشم نظری هم به دلارهای رژیم آل سعود داشته باشد. این فرقه در دوران جنگ داخلی سوریه عملا نقش بلندگوی تبلیغاتی مزدوران آل سعود را بر عهده گرفت و میلیون ها دلار کمک مالی دریافت کرد که درنهایت ترکی الفیصل هم به پاس خدمات فرقه به آل سعود در شوی آنها در پاریس حاضر و از خدمات مزدوری فرقه تشکر و قدردانی کرد.

این فرقه از بابت پول های کثیفی که طی سالیان دریافت کرده بودند در کشورهای مختلف صدها شرکت تاسیس و کار وکاسبی های مختلفی را ایجاد کردند، البته همه آنها را به نام عواملش کرد تا تحت پیگرد قانونی قرار نگیرد مثلا پمپ بنزینی که مسلم اسکندر فیلابی در آمریکا دارد در واقع متعلق به فرقه است.

به هر حال آیا کسی باور می کند که هزینه های فرقه اعم از اجاره کانال ماهواره ۲۴ ساعته، اجاره مجلل ترین سالن های کشورهای اروپایی برای برپایی شوهای خود و پرداخت هزینه های خورد و خوراک شرکت کنندگان در آن، مبالغ هنگفت پرداختی به سخنرانان اجاره خود می کند، اجاره صدها آپارتمانی که  در کشورهای اروپایی و آمریکا برای دفاترخود اختصاص داده ،  برنامه مداوای رایگان مردم آلبانی و ساخت و سازهای کمپ اشرف ۳  و صدها مورد دیگر از هزینه ایی که این فرقه می کند از راه برنامه همیاری تامین می شود؟ بنابراین برنامه گدایی فرقه تحت عنوان دروغین همیاری ملی ترفندی است برای لاپوشانی پول های کثیف که این فرقه از بابت مزدوری برای دشمنان ایران دریافت می کند. اما شوی گدایی و مضحک فرقه تحت عنوان برنامه همیاری ملی تنها برای نیروهای وامانده خود فرقه است و هرکس که کوچکترین شناختی نسبت به ماهیت فریبکارانه فرقه داشته باشد را نمی تواند فریب دهد.

یادداشت از: حمید دهدار

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23604