• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024

«نوشین» دختر چشم انتظار «علی سپاه امیری»: پدرم ما را نا امید نکن

  • کد خبر : 23529
  • 10 دسامبر 2019 - 8:26

دختر یکی از اسیران فرقه رجوی گفت: تنها خواسته ام از پدرم این است که یک بار به حرف من گوش کند و به یک روز زندگی در خارج از زندان رجوی ساخته فکر کند.

به گزارش فراق، «نوشین» دختر «علی سپاه امیری» طی گفت و گویی در دفتر انجمن نجات مرکز کرمانشاه اظهار داشت: سال ۸۲ بعد از سقوط  دیکتاتورعراق به دیدار پدرم رفتم و در قلعه اشرف او را همراه با ماموران فرقه ملاقات کردم. در این ملاقات کوتاه پدرم همه اش نگران ما بود و می گفت اینجا خطرناک است و شما هر چه زودتر بروید، من درشرایط خطرناکی هستم .

وی ادامه داد: تنها خواسته ام از پدرم این است که یک بار در زندگی اش به حرف من گوش کند و به آزادی و رهایی خودش بیاندیشد و ازهیچ چیز نترسد .
فرزند «علی سپاه امیری» گفت:  ما دیگر از انتظار خسته شده ایم و امیدوارم  پدرم هم با توجه به سن و سال و فشارهای روحی که فرقه برای آنها اعمال می کند ما را از دیدار خود ناامید نکند .

علی سپاه امیری از درجه داران ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که درهمان اوایل جنگ در جبهه های جنگ در تهاجم ارتش بعثی اسیر شد و هشت سال مورد فشار وشکنجه قرار داشت تا اینکه در سال ۱۳۶۸ بعد از آتش بس وشرایط بلاتکلیفی نه جنگ ونه صلح از ۶۷ تا ۶۸ توسط صدام و رجوی مورد معامله قرار گرفت و تا کنون مدت ۳۰ سال است که در اسارت تشکیلات جهنمی رجوی به سر می برد .

وی درماجراجویی های رجوی با ارتش عراق به عنوان طعمه وکشته سازی به خط مقدم فرستاده شد و در آن درگیری ها حتی مجروح هم شد و رجوی یک مصاحبه اجباری بر خلاف میل شخصی وی از او گرفت و درسیمای نفاق پخش نمود .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23529

نوشته های مشابه

01می
خواهش می کنم دلت برای خواهرت بسوزد، دیگر پیر شدم
فریده پرورش، خواهر چشم انتظار فریدون پرورش

خواهش می کنم دلت برای خواهرت بسوزد، دیگر پیر شدم

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده