• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

فرقه رجوی تیرانا را نیز از دست خواهد داد

  • کد خبر : 22358
  • 15 سپتامبر 2019 - 12:23

فراق: پنجاه و پنج سال تاسیس نامبارک و خیانت بار سازمان منافقین می گذرد. سازمانی که پایه های آن بر اساس نفاق و دورویی بنا شده است. سازمانی که ایدئولوژیک آن بر اساس مارکسیست اسلامی ( اسلام گرا و چپ گراه ) واقع شده بود و به همین خاطر بود که حضرت امام ( ره ) آنان به  منافق یاد  می کنند و همچنان از نگاه عموم و عامه مردم آنان را به منافقین می شناسند .

هر ساله در پانزدهم شهریور ماه به مناسبت سالگرد تاسیس فرقه ، منافقین برنامه های ویژه ای در سیمای نفاق به راه می انداختند و مریم قجر برای این مناسبت پیام می داد و محتوای این پیام ها همانند سالهای گذشته وعده سرنگونی جمهوری اسلامی را به اعضا می داد و ساز پیروزی را می نواخت .

در شهریور ماه سال امسال سه اتفاق مهم ایجاد شد که منافقین نتوانستند مراسم پنجاه و پنج سال آوارگی خود را جشن بگیرند ؛

اول اینکه ؛ جان بولتن مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ و یار دیرینه منافقین و حامی آشکار منافقین با فضاحت تمام از کاخ سفید اخراج شد و منافقین دیگر تکیه گاهی قوی و قدرتمند در کاخ سفید ندارد و منافقین با این اقدام ترامپ خشمگین شدند و فرقه از وجود جان بولتن در کاخ سفید سرمایه کذاری کرده بود .

بولتن طرفدار اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران بود . وی جیره بگیرو مستمری بگیر فرقه بود در تمامی مراسمات فرقه تحت عنوان سخنران پیش تاز و نقش اول را بازی می کرد و این جان بولتن بود که در تیر ماه ۱۳۹۶ در میان اعضای تروریستی منافقین وعده داده بود که جشن کریسمس را در میدان آزادی تهران خواهیم گرفت و سرانجام این وعده ها توخالی و پوچ از آب در آمد .

دوم اینکه ؛ مدتی است که رهبر فرقه مریم قجر به مبتلا به سرطان شده است و به روایت بعضی از اعضا وضع روحی و جسمانی ایشان وخیم گزارش شده است . توصیه شده بود که موضوع بیماری مریم قجر محرمانه باقی بماند لیکن با افشاگری توسط جداشده گان این موضوع در میان اعضاء علنی شد و این امر باعث شده که ترس و وحشت میان نفرات ایجاد شود .

با توجه اینکه مریم در وضعیت بد روحی و جسمانی قرار گرفته است نتوانسته است به مناسبت های سالگرد تاسیس فرقه که در شهریور ماه بود در سیمای نفاق ظاهر و به اعضای خود پیام دهد و سیمای نفاق در آرشیو خود سخنرانی سال ۱۳۶۹ و ۱۳۸۱ خود را به مناسبت عاشورای حسینی پخش کرد .

سوم اینکه ؛ به دنبال شکست های دیپلماسی امریکا در سطح جهانی در این آواخر دونالد ترامپ بارها در رسانه ها رسماً اعلام نموده است که از هیچ گروه ضد حاکمیت ایران حمایت نکرده و به دنبال تغییر نظام نیستم و … هرچند که به سخنان و وعده های یانکی ها نباید اعتماد کرد لیکن این موضوع بارها فرقه تروریستی منافقین را خشم آورده و معادله های فرقه دست خوش تغییرات عمده ای شده است .

از آنجا که مرده یا زنده بودن  مسعود رجوی از سال ۱۳۸۱ تاکنون در هاله ای از ابهام است و سران فرقه حتی به صراحت جرات ان را ندارند که بگویند او مرده یا زنده است و اگر زنده است چرا در این وضعیت نا بهنجار پیامی نمی دهد و از آنجا که مریم قجر عضد انلو به سبب بیماری در حال مرگ است و از انجاییکه فرقه در سیاست های خود دچار شکست های پی در پی شده است ، خروج پی در پی اعضاء از فرقه یکی پس از دیگری رو به افزایش است  .

اخیراً موج نارضایتی در داخل فرقه رو به افزایش است نافرمانی و عدم شرکت در نشست ها و در درون فرقه به اوج خود رسیده است ترس و وحشت همه را فرا گرفته است اعتماد در بین اعضاء وجود ندارد تردد افراد در داخل شهر محدود شده است موجی از خروج اعضاء و ریزش نیرو در قرقه راه است .

موج فزاینده اعضای جدا شده در سال جاری که بعضاً با فرار توام بوده حاکی از آن است که فرو پاشی تشکیلات جهنمی فرقه رجوی دور از انتظار نیست همچنان که اشرف ها را از دست دادند ، لیبرتی ها را از دست دادند ، پایگاه تیرانا را نیز از دست خواهند داد .

ن . محمدی از کردستان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22358