• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

جان بولتون ۲ سالگی خود را ندید / مریم رجوی آویزان ماند!

  • کد خبر : 22302
  • 11 سپتامبر 2019 - 10:50

مشاور جنگ طلب و حامی سرسخت فرقه تروریستی رجوی پایان دو سالگی فعالیت خود را ندید.
به گزارش فراق، جان بولتون که از تاریخ نهم آوریل سال ۲۰۱۸ به‌عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید کار منصوب شده بود، به دنبال یک درگیری لفظی با ترامپ از این کاخ اخراج شد.
شب گذشته ترامپ در توییتی نوشت: « دیشب به جان بولتون اطلاع دادم که دیگر به حضور او در کاخ سفید نیازی نیست. من و دیگر اعضای دولت با بسیاری از پیشنهادات او شدیدا مخالف بودیم، به همین دلیل از او خواستم استعفایش را تقدیم کند، او هم صبح این کار را کرد. از خدمات او بسیار ممنونم. هفته آینده یک مشاور امنیت ملی تازه معرفی می‌کنم.»

درباره علت اخراج بولتون، «کیتلان کالینز» خبرنگار سی ان ان در کاخ سفید در حساب توئیتری خود نوشته است: «دو منبع آگاه به من خبر دادند رئیس جمهور ترامپ و جان بولتون مشاور امنیت ملی وی شب گذشته (دوشنبه شب) بر سر میزبانی سرکردگان طالبان در کمپ دیوید به شدت با یکدیگر مشاجره کردند.»
یکی از بحث برانگیزترین تصیمات بولتون در مقام مشاور امنیت ملی ترامپ، سرخط گرفتن از فرقه رجوی و ترغیب رئیس جمهوری آمریکا برای خروج از توافق هسته ای با ایران بود. البته این اقدام نه تنها اینکه موجب انزوای سیاسی دولت آمریکا شد بلکه ملت ایران با در پیش گرفتن سیاست اقتدار در مقابل فشار، رویکرد خصمانه دولت ترامپ و سیاست تحریمی وی را خنثی نمود.
سال گذشته جان بولتون، در همایش فرقه تروریستی رجوی به ازای دریافت دلارهای سعودی از مریم رجوی، سخنرانی کرد و اظهار داشت که:«ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید و شما به تهران خواهید رفت»
به دنبال این سخنان، فرقه منفور رجوی در اتاق فکر پوشکی های خود مشغول پروپاگاندای این اظهارات شد.
مریم رجوی با آویزان شدن از بولتون، به نیروهای خود وعده داد تا ۲۲ بهمن ۹۷ کار حکومت ایران تمام است و اگر تا آن موقع ایران نرفتیم همه شما آزاد هستید تا از فرقه بیرون بروید. روز موعود گذشت، بولتون هم اخراج شد، اما متاسفانه نیروهای اسیر در این فرقه هنوز گرفتار سیستم مغزشویی رجوی هستند.
هم اکنون ایران جشن ۴۰ سالگی خود را نیز گرفته و این مریم رجوی است که در میان چالشی جدید و مضاعف آویزان مانده است. به یقین تمام خیانتکاران خواهند رفت.

محمد جواد نوع پرور
انجمن نجات استان اردبیل

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22302