• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مادر چشم انتظار «معصومه شاه کرمی»: مادری که در فراق دوری فرزند با هزاران خاطره زندگی می کند

  • کد خبر : 21858
  • 15 آگوست 2019 - 11:49

اعضای انجمن نجات لرستان به دیدار مادری رفتند که فراق دوری دختر جوانش، وی را چشم انتظار در کنج خانه با هزاران خاطره زنده نگه داشته است .

مادری که با هزاران امید دختر را بزرگ و به خانه بخت فرستاده و در آرزوی در آغوش کشیدن فرزندان وی و دیدن مادرشدن دخترش حسرت میخورد و زمانه فرزند وی را از او جدا و به دیاری فرستاده که مادر در رویای خویش وی را در آغوش می گیرد و برای او لالایی میخواند .

این مادرسخت کوش در زمانی که دخترش در کشور همسایه اسیر فرقه بود هفت بار کوله بار سفر را بسته و به آن دیار غربت سفر نمود تا شاید از جگر گوشه اش اثری یابد و دیداری تازه نماید، اما افسوس که این شجره پلید و هیولای نفاق درب اردوگاه را بر وی و دیگر مادران بسته و اجازه ملاقات را به وی ندادند اما وی از پای ننشسته و هر بار با عزمی راسخ دوباره بار سفر را بسته و خود را به درب اشرف و لیبرتی رسانده و فریاد تظلم خواهی خود را به گوش جهانیان می رساند .

آری صحبت از خانم صنمبر شاه کرمی مادر معصومه شاه کرمی است؛ مادری دل سوخته که در انتظار فرزند خود زندگی را ادامه می دهد و می گوید هنوز امیدوار هستم که بتوانم معصومه را دیده و وی را از دست این نامردان روزگار نجات بدهم .

او درخواست دارد شرایط مهیا شود تا بتواند به آلبانی رفته ودخترش را ملاقات نماید و به او بگوید مادرش همیشه چشم براهش بوده و برادرانش آرزوی دیدار وی را دارند و تنها خواهرش با خاطرات وی زمان را می گذراند و امید به آینده ای دارد که خواهرش باز در کنارش باشد و با هم رازهای مگوی کودکانه را مرور نمایند .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز لرستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21858

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم