• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

روایتی از تاریخ: سوختن ۲۳ انسان بی گناه برای آزادی زنی به نام «مریم قجر»

  • کد خبر : 21171
  • 11 جولای 2019 - 11:38

در مطلبی منتشرشده در سایت پوشالی فرقه رجوی، گوشه ای از وقایع خرداد و تیرماه ۱۳۸۲ درباره  بازداشت دو هفته ای مریم قجر در ۱۷ژوئن ۲۰۰۳ بصورت ناشیانه ای برملا شده است. در این ننگین نامه به قربانی شدن بیش از ۲۰ تن  جهت آزادی  این زنک بی ارزش اذعان شده است.بخشی از عین مطلب به قرار زیر است:

«آن روز حاصل یک خیزش ۱۷ روزه در شرایطی بسیار تیره و تار بود. موجی از تظاهرات،  اعتصاب غذا و تحصن، هر روز جریان داشت . تنها طی سه روز ۱۶ تن از ایرانیان در شهرهای پاریس، برن ، رم ، لندن، اتاوا، آتن و نیکوزیا و همین طور در ایران ( سه نفردرتهران، دو تن در مشهد، و یک نفر در شهر بابل) دست به خودسوزی زدند. دو نفر از آنها صدیقه مجاوری ۴۴ ساله مقیم فرانسه ، و ندا حسنی۲۵ساله  مقیم کانادا، به ترتیب درپاریس و لندن خودشان را به آتش کشیده و جان سپردند. »

و در آخر قید کرده :«سلام بر ذبح عظیم  ملت ایران در آستان فرشته  آزادی»

در این رابطه باز هم یادآوری و قید چند نکته ضروری است:

اول اینکه بسیاری از قربانیان این ماجرا از جمله صدیقه مجاوری، نداحسنی، حشمت زندی، مرضیه باباخانی، نادر ثانی، محمد اطمینان  از اعضای قدیمی و با سابقه فرقه بودند و سایرین نیز از هواداران چندین ساله بودند (ازجمله حمید عرفا) که همگی با دستور سازمانی اقدام به خودسوزی نمودند.

دوم اینکه همان طور که در جملات مندرج در «فحش نامه مجاهد»  مشاهده می نمایید. از سوختن و قربانی شدن حدود ۲۳ انسان چه آسان می گذرند و آنها را هم جان باخته ای بی ارزش می نامند!

و در آخر تشبیه این قربانیان بیچاره  به ذبح در مقابل یک دیوک !

بنا به اعتقادات اسلامی در یک برهه حضرت ابراهیم مأمور شد که اسماعیلش را ذبح،  آن هم برای خدا نماید که در روز حادثه نیز وحی بر پیامبرابراهیم آمد که اینکار را نکن و به جای آن گوسفندی قربانی کن. آری حتی خداوند نیز قربانی نمودن انسان را توسط  پیامبرش  نهی نمود.

و در مقابل این واقعه  با  داستان مشهور و کهن شاهنامه فردوسی، ضحاک مار بردوش پسر مرداس،  کاوه آهنگر و فریدون آشنایی داریم.

آن زمان ضحاک دریافت دو ماری که  بر دوش دارد تنها با خوردن مغز دو انسان او را اذیت نمی کنند و زنده خواهد ماند دستور به کشتن روزانه دو جوان داد تا از مرگ نجات یابد و جز معدود پادشاهانی شد که برای زنده ماندن و ریاستش سالها جوانان ایرانی را قربانی می کرد.

در تاریخ  همواره  اهریمن ها و فرعون ها برای نجات خویش به دنبال ذبح و قربانی نمودن مردم بی گناه هستند.

و چه تنفرانگیز  و دردناک ، به خاطر آزادی این زنک پلید بیش از بیست و سه تن می بایست «ذبح» و به آتش کشیده شوند.

این نماد شر  و سیاهی که فرشته آزادی نامیده می شود جز  نماینده   جنگ و تباهی  و تحجر و ظلم نیست و نخواهد بود.  فرشته آزادی نیازی به قربانی و ریختن خون بیگناهان و به آتش کشیدن انسان ها برای رهایی ندارد.

رجوی گوربه گور شده در جلسه ای در معرفی مریم قجر گفت او نه در زمان شاه و نه بعد از آن زندانی و شکنجه نشده ولی آزمایش پس داده است، اما از بد حادثه و آنجا که دنیا دار مکافات است شاهد بودیم که مریم قجر دو هفته زندان اروپا را هم دوام نیاورد.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21171

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی