• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مردم ایران خودشان می دانند با خیانتکاران و وطن فروشان چه بکنند

  • کد خبر : 20659
  • 19 می 2019 - 13:05

دوباره تبلیغات جنگ آمریکا با ایران در رسانه های مختلف جهان اوج گرفت و رجوی به رقص پایکوبی پرداخت.
تنها ایرانی نمایی که از کشتار مردم خودش خوشنود و خوشحال می شود و حتی به رقص و پایکوبی هم می پردازد .اما این نکته و حرکت بی دلیل نیست، رجوی همان که از او داریم نام می بریم از سالیان پیش در حسرت رسیدن به قدرت است اما به این آرزوی دیرینه خودش تا الان نرسیده ولی قیمت کلانی داده است. البته این قیمت را از خودش هیچ وقت نداده ، از زمانی که تازه به عضویت مجاهدین در آمده بود و برای زنده ماندنش حتی کروکی محل سکونت مسئول خودش را هم داد و فرارش از ایران به فرانسه که زن و معاون خودش را در تهران گذاشت تا کنون در حال هزینه کردن است.
الان هم که در آلبانی آمده اند برای آنکه جلوی ریزش نیرو را در آلبانی بگیرد کاری کرد تا کمیساریا از آلبانی برود و این موضوع را پیروزی بزرگی برای خودش می داند.
اما با تمام این تشبثات که رجوی به خرج می دهد آیا به جایی خواهد رسید یا جایش در زباله دان تاریخ خواهد بود مثل بقیه هم نوعانش در قبل ؟
بله این خوابی است که رجوی بزرگتر به گور برد این که می گویم به گور برد برای اینکه کسی که بعداز ۱۸ سال هنوز ترس از نشان دادن خودش دارد همان بهتر که بر روی او اسم مرده بگذاریم ، و رجوی کوچک هم یعنی مریم قجر دادش از افشاگری های جداشدها به هوا رفته و به تمام نیروهای غیبیش دستور داده که با این موج افشاگری مقابله کنند .
بله این باند تبهکار راه به جایی نخواهند برد و همان که گفتم جایشان در زباله دان تاریخ است و آب در هاونگ کوبیدن است که دلشان را به جنگ آمریکا با ایران خوش کرده اند ، مردم ایران خودشان می دانند که با این خیانتکاران و وطن فروشان چه بکنند .
نبی احمدی
انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20659