• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرزندان جداشده ها، نسلی که بیشترین نفرت را از رجوی دارند

  • کد خبر : 20608
  • 15 می 2019 - 11:05

فرزندان جداشده های فرقه رجوی نسلی هستند که بیشترین نفرت را از رهبری فرقه دارند و بعد از آنها پدران، مادران، همسر و اقوام آنها هستند که بالاترین نفرت را از این فرقه و رهبران و سرانش دارند .
شاید هر کودکی از سن مهد و پیش دبستانی وقتی با دنیای جدید و دوستان تازه روبرو و آشنا می گردد ناخودآگاه ذهنش شروع به کاوش و مقایسه خود با آنها – خانواده خود با خانواده آنها از جمله ظاهر، سن ، سال، قیافه پدر و مادر و در ته آن وضعیت اقتصادی و فرهنگ و… می کند .
دراین رابطه فرزندان جداشده ها به نوعی در اولین قدم پدر و یا مادرشان که زمانی عضو فرقه بوده را اسکن می کنند. به چه دلیل؟به این دلیل که معمولا سن وسال آنها با پدر و مادر سایر هم سن وسال هایشان خوانایی ندارد وهمچنین از لحاظ ضعف مالی واقتصادی و یا برخوردها حتی از لحاظ روانی این عوامل ذهن این نسل را به جایی می برد که سئوال است که چرا پدر یا مادر من با بقیه تفاوت دارد ؟
در ته قضیه عضو جداشده ( پدر یا مادر) مجبور می شود و یا در زمینه های دیگری به اجبار و یا حتی به دلیل پروسه افشاگری علیه فرقه گذشته خود را توضیح دهد . کودک که پدر یا مادرجداشده اش را قهرمان وهمه چیز خود می داند دچار یک بحران پیچیده می شود و در آخر کار بدون شک در ذهن خود تصمیم می گیرد .
شاید آن کودک نداند فرقه چیست و کیست اما بالاترین نفرت را درذهن خود نسبت به آن پیدا می کند .
شخصأ با تحقیق و کارشناسی به این نتیجه رسیدم که اگر هزار عضو جداشده صاحب میانگین ۳ هزار کودک باشند این سه هزار کودک در هر سنی که باشند و در آینده هم همینطور دشمنان قسم خورده و کینه به دل داشته رجوی هستند .
این یک نکته جالب است که رجوی زمانی به سه هزار نیروی فدایی قسم خورده خون و نفس داده می نازید . اما اکنون این تعداد فرزند جداشدگان قسم خوردگان انتقام از فرقه رجوی حتی اگریک نفر از فرقه درهرکجای جهان باشد هستند .
ما جداشدگان از واقعیت های روزمره زندگی عادی خود واز روی واکنش وعملکرد فرزندان خود احساس می کنیم نسلی که بیشترین نفرت را از رجوی دارند فرزندان جداشده ها هستند .
اگر طیف بستگان واقوام همین جداشدگان را مورد سئوال قرار دهید همین است و اگر خانواده اعضای اسیر فعلی در فرقه را هم سئوال کنید بدترین نفرت را از فرقه رجوی دارند .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز کرمانشاه

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20608

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی