• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

کسی به آمدن مجاهدین فکر هم نمیکند!

  • کد خبر : 2053
  • 20 آوریل 2015 - 5:38

کسی به آمدن مجاهدین فکر هم نمیکند!

Camp Ashraf families

محمد رویایی چهره ی دیگری ازگماشتگان مسعود رجوی است که واقعا هم ” رویایی” شده ونوشته ای دررسانه های رجوی منتشر کرده است.

نام نوشته ی او ” پیاده شدن از خر اتمی و زهرمار شدن خرمای یمنی ” بوده وطی آن گفته است:

” علت تعجبم این نیست که چرا حضرات زمین را به آسمان میدوزند تا ثابت کنند اگر مجاهدین سر کار بیایند اوضاع خرابتر میشود و با هزار دوز و کلک و جعلِ حدیث و شامورتی بازی, بالاخره نتیجه میگیرند که «البته خمینی»؛ این حرف هرگز جدید و عجیب نبوده و ۳۰سال است مخالفان دست ساز رژیم به مناسبتهای مختلف تکرار میکنند. عجیب این است که درست همزمان با ترکیدن بادکنک رژیم در منطقه و شکست و غافلگیری ولایت فقیه در یمن، جیغ و تیغ حضرات ـ فراتر از علمای! قم و تهران ـ بلند شده که چرا در طبل جنگ میکوبید؟ اگر دنبال امنیت هستید چرا به جای تلاش برای رفتن به سواحل امن در اروپا و آمریکا، درخواست سلاح میکنید؟ چرا حفاظت و امنیت را به اهلش واگذار نمیکنید؟ اصلاً چرا جان بولتون که از کودکی جنگ طلب بود و شعار سرنگونی میداد خواستار حمله نظامی به ایران شده و جنگ طلب هایی همچون «جان مک‌کین»، «رابرت منندز»، «لیندسی گراهام»، «تام کاتن» و … که اموراتشان فقط با جنگ پیش میرود از شما حمایت میکنند “؟

عرضم به حضور انور این است که دراینجا که ایران باشد، کسی حتی تصور آمدن مجاهدین برسرکار را ندارد و این ایده درذهن ” رویایی” شماست!

اگر کسی هشداری دراین مورد داده وخطر فرقه ی رجوی را خاطرنشان میسازد، نه ازاین بابت است که چنین تحلیلی ازاوضاع دارد که شما مطرح کرده اید، بلکه این تذکرات ناشی ازشناختی است که از حقه بازی رجوی دارند و آثار دستگاه مغزشوئی های اورا درک کرده ومیدانند که اعضای بدام افتاده ی این فرقه ی منحوس ممکن است تصور کنند که تلاش های مسئولین ورسانه های رجوی ببارخواهد نشست وازاین بابت احساس خطر برای جان این نگون بختان میکنند وچگونه؟

سران این فرقه که ازجایگاه اجتماعی لازم درایران برخوردار نبوده وخود بهتر ازهمه بدین امر واقفند ، تمام هم وغم شان راضی کردن سلطه گران به حمله ی نظامی به ایران است تا نیروهای خود را درپناه توپ وتانک های اربابان ، به کشور رسانده و حکومت نوع اشرفی خود رادرایران برپا دارند وچون چنین امکانی هرگز وجود ندارد، نتیجه ی این طرزتفکر وانتظار، پیری وازبین رفتن بیمورد زندگی این اسرا خواهد شد ویا درحالت بحرانی که کمتر ممکن است اتفاق بیافتد، جانشان درمعرض تهدید جدی قرار گیرد!

گماشتگان رجوی براین تصور خام نباشند که مردم تمام کارهای خود را رها کرده ودرفکر آنها هستند!

مسئله بصورت ساده تر عبارت از این است که این مشکل خاص چند هزار خانواده ای است که فرزندانش به اسارت رجوی درآمده وآنها هستند که مطالبی منتشر کرده وصدای رجوی ها را درمیآورند !

متاسفانه درمقابل این انجام وظیفه ی خانواده ها، این پادوهای بی اختیار مطالب موهن وشرم آوری برعلیه اعضای خانواده ی خود نوشته تا طبق امیال خبیث رجوی، یگانه حامی خود را ازدست داده وایزوله تر شوند ودراین میان حکومت به جهانیان نشان دهد که قضاوت کنند که باچه اپوزیسیونی طرف حساب است و برآیند کار چنان می شود که شخص رجوی وحکومت ایران ، برخوردار شوندگان این مباحثات باشند وشما که این مطالب رابفرموده قلمی میکنید به همراه خانواده های داغدیده متضرر ازاین نوشتن ها!

خلاصه تراینکه تصور نکنید که این مباحثات غیر ازفضای محدود بین خانواده ها و شما ، خریدارانی دارد! شما دانسته یاندانسته به عامل انزوای خود تبدیل شده اید تا سواری بیشتری به رجوی بدهید!

هشدار به خانواده های گرفتار!

انتشار نوشته هایی ازباند رجوی که عمدتا درصدد تولید نفرت بین اسرا وخانواده ها میباشد وطی آن با لحن تندی باشما برخورد میشود، ابدا نباید شما را به خشم آورده و با تسلیم شدن به یاس وبیعملی، سرنوشت فرزندان خود را که مسلوب الاختیار بوده وموقعیتی کمتر ازصغار ومجانین دارند- چرا که دادستان ومحکمه ای برای حمایت ازصغار و… وجود دارد وفرزندان شما ازاین امتیاز هم محرومند – بیش ازاین بدست رجوی نسپارید!

صبور باشید و فحاشی های این پادوهای بی اختیار را تحمل کرده وبه اقدامات خود جهت انتقال آنان به کشورهای امن شتاب وعمق بیشتری بدهید و بدانید که این تنها راه موجود برای شما وفرزندانتان است!

دروغ گویی رویا بافی آقای رویایی بشکل زیر ادامه پیدا میکند:

” انگار همین الآن چندین فروند هواپیمای استکبار در پارکینگ لیبرتی منتظرند تا جماعت اسیر و درمانده کویر بی آب و علف لیبرتی را به آمریکا ببرند و بندیان سمج، سفت و سخت ایستاده اند که نخیر! ما تکان نمیخوریم و از آن طرف هم سیل مهمات و سلاح است که در انبارها و زاغه های لیبرتی تخلیه میشود “.

باپول وامکانات لابی گری که دراختیار رهبران شماست که همراه انرژی شان هدر داده میشود، انتقال شما به کشورهای امن ممکن بود وهست اما رجوی با پیش کشیدن درخواست سلاح عمدا خواست که دراین انتقال مانع تراشی کند و مردم وسران کشورها با این بهانه که حضور دوستداران سلاح درخاک آنها خطرناک است، شمارانپذیرند تا درموقعیت مقتضی که شرح داده شد ورجوی بدون دلیل فکر میکند اتفاق خواهد افتاد ، فاقد سیاهی لشگر نباشد ویا اینقدر برعلیه حق حاکمیت عراق تبلیغ کند که افراطیون عراقی شما را بکشند واسرار مگوی رجوی که درپیش هرتک تک شماست ، حفظ گردد و…

پس درد خانواده های دست بقلم ودوستان جدا شده ی خود را که دسترسی سهل تری به اخبار دارند درک کردید؟!

آقای رویایی مینویسد:

” آخر در آن جمع یکی نیست بگوید کدام جنگ و حمله نظامی؟ ۳۰سال است گزینه نظامی روی میز رئیس جمهور آمریکا دارد خاک میخورد و هر تازه کاری میداند آنچه عمل میکند نه گزینه های روی میز که تبادلات و گزینه های زیرمیزی است و همانطور که مرگ بر آمریکای شیخ شیاد مصرف داخلی دارد گزینه نظامی حضرت اوباما هم بیشتر به منظور سدبستن در برابر سنا و کنگره و رقبای جمهوری خواهش است والا او کجا و جنگ کجا! کیست که نمیداند آن زمان که ـ قبل از اوباما ـ گزینه نظامی به طور جدی روی میز رفت و برخی قند در دلشان آب شد که آمریکا کار را تمام میکند و ما هم میرویم پی کار و قاچاق خودمان در داخل، باز ما اولین کسی بودیم که با طرح «راه حل سوم» با صدای بلند گفتیم که راه حل ایران نه جنگ ـ تهاجم نظامی ـ است و نه مماشات “.

متخصصین امور اذعان دارند که اوباما یک انسان بخوبی تحصیلکرده ، باهوش ونکته سنجی است و هیئت حاکمه ی آمریکا برای رتق وفتق اموری که جورج بوش خراب کرده بود، اجازه داد که این انسان باضریب هوشی وقدوقامت بالا ودورگه ، برسر کار بیآید.

اما تقصیر ماچیست که نئوکان های حامی ومحبوب شما ، تنگ نظر تشریف دارند ومختصر اصلاحاتی را که اوباما درصدد انجام لنگ لنگان آنست ، برنمی تابند!

فعلا تکلییف نبرد ” که برکه” در هیئت حاکمه آمریکا کاملا حل نشده تا وفق مراد شما که ویران کردن ایران باشد، عمل شود!

هنوز مردم آمریکا سندرم جنگ عراق وافغانستان را دارند وباین سادگی اجازه نخواهند داد که فرزندانشان درباتلاق ایران نابود شوند و فرق اوباما که یک محافظه کار است، با محافظه کاران افراطی این است که ازاوضاع جهان ونظر مردم آمریکا باخبرتر بوده و تحلیل بهتری ازاوضاع دارد وصلاح آمریکا را دراقدامات خود می بیند!

به این برخوردهای اوباما، نه مماشات بلکه دورنگری او باید لقب داد که معتقد است که با این روش بهتر میتواند حقوق نامشروع ۱۰درصد ازمتنعمین آمریکا را حفظ کند ونمیخواهد که ” طمع کند درهمه وضرر کند درهمه”!

بقیه ی مطالب این نوشته مربوط به سناریوی یمن است که ارتباط زیادی باایران ندارد وآن مسئله را طرف های ذینفع تر باید حل کنند!

شکست ادعایی جمهوری اسلامی دریمن ، حرف چرتی است وایران کشوری درحد واندازه ی سلطه گران نیست که بخواهد یمن را متصرف کند!

۱۳۹۴/۱/۳۰

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2053