• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سیل های اخیر، همبستگی مردم و روسیاهی فرقه رجوی را نشان داد / اشک تمساحِ اپوزیسیون های قلابی و مزدوران خارجه نشین

  • کد خبر : 20152
  • 06 آوریل 2019 - 11:47

حدود دو هفته است سیل‌های ویرانگری که در چند دهه گذشته بی‌سابقه بوده بسیاری از استان ها و شهرهای ایران را فراگرفت و باعث خسارات فراوان جانی و مالی شد. متأسفانه تعدادی از هم‌وطنان عزیز ما در شهرهای مختلف در حوادث اخیر جان خویش را از دست دادند و در بسیاری از شهرها با خسارات فوق‌العاده‌ای روبرو شدیم.به خاطر مصائب پیش‌آمده این روزها شاهد هم‌بستگی و همیاری زیبای مردم، دولت و گروه‌های مختلف نظامیان هستیم که از اقصی نقاط میهن برای کمک به مردم آسیب‌دیده روانه شهرها و روستاهای سیل‌زده شدند اقدامات پرافتخاری که باعث همدلی مردم و از طرف دیگر باعث روسیاهی کانال‌های ضد مردمی و اپوزیسیون قلابی شد؛ و بازهم پرده از روی تبانی‌ها، غرض‌ورزی‌ها و نیات شوم دشمنان ایران برداشت.

در اولین روزهای سیل در گلستان درحالی‌که به خاطر آب‌گرفتگی معابر نیروهای ارتش از نفربرهای زرهی برای تردد و انتقال مردم استفاده می‌کردند. سخنگوی مجهول‌الهویه و کم‌عقل فرقه، سراسیمه از حول حلیم در دیگ افتاد و ناشیانه و ابلهانه جمله‌ای سر هم نمودند که: «دست‌مریزاد هرگونه تعرض با زره‌پوش باید درهم کوبیده شود» و با این اراجیف از صف روح‌الله زم و سایر ابلهان خوش‌نشین و خارجه نشین عقب نماندند… آن‌ها بازهم احمقانه‌تر شروع به قلم‌فرسایی و اظهارنظرهای عجیب‌وغریب‌تر نمودند و با پز خیرخواهی با لباس میش، گرگ صفتانه علیه منافع ملت ایران دروغ و دغل سر دادند.

سوءاستفاده‌های آن‌ها به‌جایی رسید که بعد از چهل سال خارجه نشینی و همکاری‌های مختلف با اجانب و دشمنان ایران به یاد افتادند که نقش کارشناس و زمین‌شناس هم بازی کنند و به مهندسی و معماری و طبیعت! شهرها ایرادگیری نمایند. احمق‌هایی که حتی از حرفه خبرنگاری و خبرپراکنی هم بویی نبرده و تاکنون قدمی مفید برای این آب‌وخاک برنداشته‌اند. آن‌ها خائنانه و مزورانه به زمین و زمان ایراد می‌گیرند و نقش کارشناس هم به خود می‌گیرند.

هم اینان که با گرفتار شدن ایران در سیل طبیعی منطقه، پیامد سیل‌ها و گرفتاری‌های مشابه در کشورهای مختلف ازجمله امریکا که مدعی پیشرفته‌ترین کشورها درزمینهٔ مهندسی و معماری ست را نیز از یاد بردند کافی است نگاهی به آمار برخی از خسارات و تلفات سیل و طوفان در امریکا بیندازیم.

بر اساس آمار مندرج در ویکی‌پدیا و کانال‌های خبری ازجمله:

« ویکی‌پدیا ۲۰۱۷: در آتش‌سوزی کالیفرنیا دست‌کم ۴۱ نفر جان خود را ازدست‌داده‌اند و حداقل ۱۸۵ نفر مجروح و در بیمارستان بستری شدند.  بر اساس آمار روزنامه واشینگتن پست  ۴۵۰ نفر مفقود اثر نیز تخمین زده شد گستره آتش‌سوزی تا ۱۴ اکتبر ۲۰۱۷، به بیش از ۸۶۰۰۰ هکتار رسید و بیش از ۵۷۰۰ خانه کاملاً نابود شد و ۹۰٬۰۰۰ نفر را مجبور به تخلیه خانه‌های خود کرد»

«در سال ۲۰۱۸ در همین کشور امریکا که مدعی است یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان است با آتش‌سوزی مجدد در ایالت کالیفرنیا مواجه شد که بیش از یک ماه نتوانستند از مهار آن برآیند.

آتش‌سوزی جنگلی سال ۲۰۱۸ تاکنون بدترین مورد از نوع خود در تاریخ کالیفرنیا بوده و منجر به تخریب بیش از ۹۸۰۰ واحد مسکونی شده است. طبق گزارش شبکه خبری «سی‌ان‌‌ان»، رسانه‌های آمریکایی از افزایش تعداد تلفات به ۷۴ نفر و مفقودی بیش از هزار نفر خبر می‌دادند.»

«در طوفان مایکل بر اساس آخرین آمار از مقامات محلی که رسانه‌ها منتشر کردند در جنوب آمریکا دست‌کم سی کشته برجا گذاشت.»

«ویکی‌پدیا  توفند کاترینا: که یکی از فاجعه‌بارترین بلایای طبیعی در ایالات‌متحده آمریکا بود  که در سال ۲۰۰۵ میلادی رخ داد بخشی از کرانه‌های آمریکایی خلیج مکزیک از نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا تا مو بیل در ایالت آلاباما را درنوردید و به ویرانی کشید. طوفان کاترینا باعث مرگ ۱٬۸۳۶ تن و آوارگی یک‌میلیون نفر شد.»

«در برخی گزارش‌ها در طوفان کاترینا  هزاران نفر کشته و میلیاردها خسارت به امریکا وارد شد.»

در سیل و طوفان ماریا ۳۰۰۰ نفر جان باختند

«در پی گزارشی پورتوریکو پس از یک سال تعداد تلفات را ۲۹۷۵ نفر اعلام و در پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی آمده است: بر اساس یافته‌های یک مطالعه در دانشگاه هاروارد توفان ماریا جان بیش از ۴۶۰۰ نفر را در پورتوریکو گرفته است، یعنی ۷۰ برابر آماری که مقامات رسمی اعلام کردند. محققان دانشگاه هاروارد می‌گویند یک‌سوم کشته‌شدگان به خاطر اختلال در مراقبت‌های پزشکی که ناشی از قطعی برق و از بین رفتن جاده‌های مواصلاتی بود جان خود را از دست داده‌اند. مصاحبه‌هایی که در پورتوریکو صورت گرفت، نشان داد تعداد تلفات در سه ماه بعد از توفان به میزان ۶۰ درصد افزایش‌یافته است»

حال کارشناسان تقلبی و مزدور خارجه نشینِ اپوزیسیون قلابی بعد از چهل سال به‌جای همدردی و باز کردن گرهی از مشکلات مردم و بدون فهم اندکی از مسائل و مصائب و بلایای طبیعی … متخصص و زمین‌شناس شدند. از این معاندین و کوته مغزان و نوکران اجنبی باید پرسید نظرتان درباره وضعیت زیرساخت‌ها، مهندسی و معماری کشور امریکا چیست و درباره آمارهای فوق چرا نظری افاضه نمی‌فرمایید.

مردم ایران به خاطر خسارات به وجود آمده و عزیزانی که در این حوادث جانشان را از دست دادند ناراحت‌اند و با هم‌وغم خویش به همدردی و کمک‌های واقعی بر خواستند و توانستند از پیش آمدن فاجعه و مصائب بیشتر جلوگیری نمایند و بیش از دو هفته بسیاری از مردم و مسئولین نظامی و کشوری در تعطیلات عید به دنبال کمک و یاری و حل‌وفصل مشکلات هستند که بسیار شایان تقدیر است.

و اما اپوزیسیون قلابی که فقط اراجیف سرهم می‌کند، در زمان بدبختی و مشکلات مردم کجاست آن‌ها فقط لق‌لق زبان دارند و با سو استفاده و سیاه نمایی از مشکلات به وجود آمده به دنبال اغفال و خیانت هستند.

در این حادثه هم مشخص شد گروه ضاله فرقه رجوی چون جغد شوم معرکه بیار هر مصیبتی است وبه جای مرهم گذاشتن بر زخم‌ها نمکدان به دست است.

جای سؤال است که تحریم‌های امریکا و تشدید آن بیشترین خسارات و زیان‌ها را به مردم ایران وارد نمود یا سیل؟ چگونه با دشمنان ایران در سخت‌ترین روزها هم‌راستا شدید

گروهی که از هیچ جنایت و خیانتی علیه مردم کشور خویش فروگذار نمی‌کنند و درست درزمانی که امریکا و متحدانش تحریم‌های همه‌جانبه را بر ملت ایران اعمال می‌نمایند، ذوق و شوق نموده و با دشمنان… همسو می‌شوند، تمام‌قد جست‌وخیز می‌نمایند و تمام ساز کار خود را بر حمایت از رنج مردم ایران گذارده و خواستار تحریم‌های بیشتر است چه حرفی برای گفتن دارند.

دقیقاً زمانی که این خیانت‌کاران مشغول خوش‌گذرانی و توطئه و سرهم کردن یک‌مشت اراجیف و دروغ هستند ما به چشم دیدیم که مردم و مسئولین نظامی و کشوری به کمک هم‌وطنان زلزله‌زده شتافتند و به آن‌ها یاری رساندند؛ و نیازی به توصیه‌های خائنان به وطن ندارند.

مزدورانی که از قِبَل صهیونیست‌ها و دلارهای عربستان تغذیه می‌شوند و کارنامه‌شان از سیاهی و خیانت پر است حق اظهارنظر درباره مردم و رسیدگی و مشکلات آن‌ها را ندارند

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20152