• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

چهلمین سالگرد انقلاب ایران فرا رسید / روسیاهی برای نفاق ماند که پرچم دشمن را به دست گرفته است

  • کد خبر : 19584
  • 10 فوریه 2019 - 11:50

۲۲ بهمن ماه ۹۷ فرا رسید و انقلاب مردم ایران ۴۰ ساله شد. وعده های داده شده توسط روسیاه تاریخ ایران ( مسعود رجوى) مبنى بر سرنگونى و تعیین تکلیف حکومت ایران به دست کانون هاى شورشى در داخل کشور، همچون هزاران دروغ و فریب هاى گذشته اش دروغ از آب درآمد و خبرى از آن نشد.این بار اما ، شرایط دیگر کاملاً تغییر کرده است . اوضاع مثل سابق نیست و هرگز هم نخواهد شد. تا فرقه رجوی بتواند نیروهای محصور را در منجنیق رفتارهای دیکتاتوری خود قرار داده و آن را هدایت و به پیش ببرد. دیگر شرایط عراق و قیمومیت صدام حسین ، در کار نیست تا مسعود و مریم رجوى، بخواهند نیروها را مرعوب زندانهای ابوغریب نمایند و به طبع آن هر دروغ و حیله و فریب و هر جنایت و خیانتى را بدون کم و کاست و با رفتارهای استبدادی و اهرمهای تشکیلات پولادی، بر جان و روح افراد جارى کرده و استرتژی خیانت بار خود را پیش می برند، و بدنه هم کورکورانه آن را قبول و اجرا نمایند .
دوماً اینکه فرقه اکنون در قلب بورژوازى قرار دارد که رجوی همیشه از وقوع آن در وحشت و اضطراب بود و آنرا نقطه هزیمت و پایان راه مجاهدین می دانست .کابوسى که رجوى حتی خطور ذهنی آن در مغز اعضا را مترادف با حرکت به سمت بورژوازى و زندگى رفاه طلبانه می دانست و با برگزارى نشست هاى وحشتناک افراد را زیر شکنجه روحى و روانى و جسمى، می برد و بسیارى را روانه زندان هاى ابوغریب کرد، تاحدی که بسیارى مجبور به خودکشى و یا بدست سران فرقه سر به نیست شدند.
این بار چهل‌سالگی انقلاب مصادف است با آشکار شدن چهره واقعی و نفاق آشکار فرقه که اکنون لخت و عور پرچم دشمنان میهن را بر دست گرفته و به امید نکبتی که اسمش را ادامه و تداوم مبارزه می دانند دل خوش نموده و بیش از بیش در لجنزار تعفن آمیز خیانت غرق شده اند. چهل سالگی در فرهنگ ایرانی و دینی ما همواره به معنای آغاز مرحله‌ جدید در زندگی تلقی می‌شود در معارف اسلامی کسی که چهل سال از عمرش گذشته باشد می گویند که به « عقل و کمال» رسیده است .
اکنون انقلاب مردم ایران به کوری چشم دشمنانش به چهل سالگی اش رسیده است و پنجمین دهه عمر خود را آغاز خواهد کرد. با همه فراز فرود های این چهل سال ملت ایران با صبوری و اراده ای آهنین تمام مشکلات را که دشمنانش پیاده کرده بودند پشت سر گذاشته و افق های نوین را در پیش رو دارد .
دیگر وعده های سقوط در شش ماه دیگر، یک سال دیگر یا دو سال دیگر از سوی دشمنان برای مردم رنگ باخته است! ماه ها و سال های دیگر هم خواهند گذشت و هرگز آرزو و رویاهای ضد انقلاب برآورده نشد .
اکنون در یک صف آرایی آشکار اردوگاه دوستان و دشمنان انقلاب قابل شناسایی است در یک سو ملت با همه مشکلات کمر شکنش اما با عزم و اراده استوار، و در دیگر سو دشمنان غدار تا دندان مسلح با همه هیمنه و نوکران و مزدوران وطنی و در راس آن فرقه رسوای رجوی که می خواهند دق دلی خود را این بار در میتینگ آمریکا ساخته و در لهستان با جیغ و داد علیه ملت ایران وبا همراهی دولت های آمریکا اسرائیل و عربستان که با ملت ایران همراهی و همگرایی ندارند، خالی کنند.
زهی خیال خام و باطل.
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا
و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز گلستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19584

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی