• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سید سعید علویان، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی، خطاب به دبیر کل عفو بین الملل: فرقه رجوی بدیهی ترین حقوق اعضای خود و خانواده ها را نقض کرده است

  • کد خبر : 19393
  • 29 ژانویه 2019 - 11:58

برادر یکی از اسیران فرقه رجوی به دبیرکل عفو بین الملل نامه نوشت.

به گزارش فراق به نقل از اجمن نجات مرکز خوزستان، متن نامه سید سعید علویان به کومی نایودو به شرح زیر است:

با عرض ادب واحترام

اینجانب سید سعید علویان هستم. برادرم به نام سید هادی علویان در جنگ ایران وعراق اسیر شد. متاسفانه بعد از سالها اسارت در اردوگاههای عراق مسئولان مجاهدین خلق با حمایت دولت صدام و با سوء استفاده از حسن نیت مسئولان وقت صلیب سرخ او و تعداد زیادی از اسرای جنگی را به پادگان اشرف به بهانه واهی آزادی زودرس و فرستادن به ایران به کمپ اشرف درعراق کشاندند.

اما اکنون نزدیک به ۳۰ سال می گذرد و برادر من همچنان در اسارت ذهنی  مجاهدین خلق است و در این سالیان علی رغم تلاش زیاد مسئولان مجاهدین حتی یک بار هم نگذاشتند ما برادرمان را ببینیم.

منشوری که برای رعایت حقوق بشر در سازمان ملل تنظیم شده برای همه انسان هاست اما متاسفانه طی سالیان فرقه رجوی بدیهی ترین حقوق اعضای خود و ما خانواده های آنها را نقض کرده است اما هیچ نهادی تاکنون آن سازمان را مورد بازخواست قرارنداده ، آیا چون این سازمان نورچشمی برخی قدرت های جهان ازجمله آمریکاست ؟ من ازشما انتظار دارم که عملکرد مجاهدین خلق که برخلاف معیارهای انسانی بوده و هست را بررسی کرده و با اقدامات عاجل زمینه آزاد سازی برادرم را فراهم سازید.

با تشکر

سید سعد علویان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19393