• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

آستانه تحمل اعضا در فرقه رجوی به مرز مخالفت های علنی رسیده است

  • کد خبر : 17981
  • 29 اکتبر 2018 - 12:38

وعده های سرخرمن سران کذاب فرقه رجوی، دیگر آستانه تحمل اعضاء را به مرز ابراز مخالفت های علنی رسانده است. وعده سر خرمن داستان همیشگی سران این فرقه را حکایت می کند که با وعده های امید به آینده ای روشن و سود آور قصد ایجاد دلبستگی موقت در اعضاء را دارد.

در اخبار داشتیم که مریم رجوی یک هفته است در هتل اینترناشنال تیرانا با تعداد زیادی از همراهان مستقر شده است.
این امر به دو دلیل حائز اهمیت می باشد، نخست آنکه نیروها در آلبانی به دلیل پی بردن به پوچ بودن تمامی شعارهای سران فرقه ، دست به فرارهای جدید و جدائی در سطح بالا نمودند. به عنوان مثال برنگشتن غلامعلی میرزائی از یک تردد شهری که کادری ۳۰ ساله بود ، یا جدائی محمد میش مست که از اعضای قدیمی فرقه بودند ، همه نمی توانند بدون علت جدی و یک زخم عمیق در تشکیلات باشند.
نکته بعدی، این احتمال است که تعدادی از نیروها در خارج از آلبانی، دچار تردید های جدی از خط وخطوط سران فرقه شدند و به واقعیت هائی پی بردند که این نیروها را به نقطه جدیدی از انتخاب به ماندن، یا رفتن از فرقه نموده است و مریم عضدانلو با آمدن خودش به آلبانی قصد دارد با بهانه های واهی این نیروها را به آلبانی کشانده و در منطقه شدیدا حفاظت شده اردوگاه مانز «زندان اشرف ۳»، نگهداری کند و سخت می کوشد، با اهرم های فیزیکی و امنیتی این عده را چند صباحی بیشتر حفظ کند.
در هر حال این ورود مریم عضدانلو به آلبانی با هدف اصلی حفظ نیرو به هر قیمت می باشد.
در حاشیه این اقدام، حتما که دیدارهائی با سران دست نشانده بومی فرقه در آلبانی به منظور تمرکز بیشتر در کشور آلبانی هم خواهد داشت نگرانی هائی هم در این زمینه از طرف برخی مقامات امنیتی آلبانی ابراز شده است که در جای خود نیاز به تحلیل و بررسی دارد.
دروغ گفتن نوع دیگری از آزادی رجوی ها است.
از وعده های پوشالی سران فرقه می توان به تعدادی اشاره نمود:
– از سال ۶۷ هر سال را سال سرنگونی اعلام کردند.
– سال ۷۵ و ۷۶ وعده سرنگونی تا دو سال را دادند.
– سال ۷۹ رجوی گفت: ایران نفس های آخر را می کشد، کمربندها را محکم ببندید و به زودی در میدان آزادی سرود آزادی را سرخواهیم داد.
– در جریان مذاکرات هسته ای، رجوی در پیامی به اعضای خود وعده های سرخرمن داد. او در مورد مذاکرات هسته ایی ایران با ۱+۵ گفته بود ، چه با اتم و چه بی اتم نظام جمهوری اسلامی توسط به اصطلاح مقاومت و مردم ایران سرنگون خواهد شد ، در ادامه افزود اکنون دیگر رفع تحریم از این حکومت نه تنها هیچ مساله ای حل نمی کند بلکه در ابعاد بحران سرنگونی می افزاید و آنرا عمیق تر می کند.
– خبرهای رسیده از داخل مقر فرقه رجوی در آلبانی حاکی است که نارضایتی و اعتراضات در سال جدید شدت گرفته و محدودیت هایی که مریم رجوی اعمال نموده هم مزید بر علت شده و عده کثیری در سطوح بالای فرقه خواهان خروج و جدایی هستند و در حال حاضر کار اول و آخر مسئولین منصرف نمودن آنها و دادن وعده های سرخرمن از قبیل اینکه «ترامپ کار را تمام خواهد کرد»است. در مواردی حتی افراد در نشست ها عنوان کرده اند که این بحث بیهوده و پوچ سرنگونی را کنار بگذارید و از خواب بیدار شوید و قدری به اعضا آزادی بدهید.
اما به راستی مریم عضدانلو این بار در آلبانی دقیقا برای چه کاری آمده است ؟ اگر گمانه زنی ها درست باشد ، باید منتظر روکردن برگ زرین دیگری از مریم سالخورده و مکار باشیم تا تلاش کند چند صباحی دیگر به عمر ننگین فرقه بیافزاید.
موضوع اصلی که مریم عضدانلو ، باید در مورد آن موضع رسمی و علنی بگیرد ، چرائی جدائی ها و وضعیت جداشدگان در آلبانی است. این همه ریزش اگر ادامه داشته باشد ، باید شاهد بروز اخبار دیگری نیزاز ریزش های نیروئی باشیم ، هر اقدام به فرار بی شک صدمات و خسارات جبران ناپذیری را به بدنه تشکیلات وارد خواهد کرد و این نگرانی هر شب و روز مریم عضدانلو همسر سوم مسعود رجوی است که نکند دستش از سلطنت استبدادی فرقه کوتاه گردد.
فرید
انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17981

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی