• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مریم رجوی نباید علیه ولی نعمت خود در ریاض حرفی بزند

  • کد خبر : 17858
  • 24 اکتبر 2018 - 11:35

بی گمان یکی از مهمترین اخبار این ایام مفقودالاثر شدن روزنامه نگار و فعال سیاسی عربستان، آقای جمال خاشقچی می باشد که چند هفته پیش با نامزد خود به کنسولگری سعودی در استامبول مراجعه می نماید تا مدارک خود را تکمیل کند.

 ظاهرا قصد ازدواج با یک زن ترکیه ای را داشته است. نامزد وی بعد از ساعت‌ها انتظار در بیرون کنسولگری که خبری از آقای خاشقچی نمی شود به پلیس اطلاع داده و داستان شروع می گردد.
بعد از چندین روز از مفقودالاثری  خاشقچی، تمام ظن ها متوجه دولت سعودی و شخص بن سلمان ولیعهد عربستان می گردد. اغلب دولتهای غربی در این خصوص موضع گیری می نمایند. دولت آمریکا وزیر خارجه خود را روانه ریاض می نماید تا حکام سعودی را متوجه عواقب کارشان نماید. برخی دیدارهای رسمی کنسل شده و ادامه روابط با ریاض موکول به روشن شدن نتایج تحقیقات می گردد، که قطعا اخبار را در این خصوص دنبال کرده اید.
اما آنچه همه را متعجب کرده رویکرد فرقه رجوی در این خصوص است. البته خیلی هم جای تعجب ندارد و این انتظاری بیهوده و عبث است که موضعگیری علیه سعودی از جانب فرقه رجوی مشاهده گردد.
چرا فرقه رجوی در این خصوص کلا سکوت کرده است؟ اگر به جای سعودی مثلا سوریه یا عراق بود آیا تا به حال گوش فلک را کر نکرده بود؟
فکر می کنم پاسخ واضح باشد. نباید مریم رجوی علیه ولی نعمت خود در ریاض حرفی بزند و یا موضعی بگیرد یا حتی اخبار روز آنها را که در همه رسانه ها هست در رسانه های خود منعکس نماید.

فضاحت این جنایت و بوی تعفن آن به قدری زیاد است که سکوت مریم رجوی و فرقه اش محلی از اعراب ندارد. اما دست آنها برای همه رو می شود که چقدر وابسته به شیوخ سعودی و دلارهای آنان هستند و مهر صحتی است بر سخنان آقای مسعود خدابنده که چندی پیش افشاگری کرد که طلاهای هدیه داده شده از طرف سلطان سعودی را با چند کامیون از ریاض به بغداد منتقل کرده بودند.
واقعا وقتی پایبندی به اصول در کار نباشد کار به کجا می کشد؟
وقتی منافع روز، سیاست یک فرقه تروریستی را مشخص می کند آن وقت امپریالیسم و جهانخوار و ببر کاغذی متحد استراتژیک می شود. یا رژیمی مثل سعودی که به دلیل فقط یک قلم کشتار مردم بی دفاع یمن زیر ضرب بین المللی است و اکنون هم به دلیل سلاخی کردن منتقد خودش زیر سنگین ترین اتهامات است، ولی نعمت می شود.  ظاهرا این اقدامات مشمئز کننده و تهوع آور فرقه رجوی سر باز ایستادن ندارد و این فرقه با سرعت زیاد ریل سقوط و انحطاط را طی می کند.

بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز تهران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17858

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی