• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

قتل «جمال خاشقجی»، عین تصفیه درون سازمانی در فرقه رجوی می باشد

  • کد خبر : 17701
  • 16 اکتبر 2018 - 12:34

در دهه هفتاد بود که سران فرقه بر آن شدند تا عنصر مخالف فرقه و به خصوص کسانی را که به رهبری پوشالی مسعود رجوی اعتراض می نمایند، از سر راه بردارند و به همین خاطر تعداد زیادی از افراد لایه های بالایی را بازداشت و شکنجه نمودند و برای تفهیم بقیه عناصر نیز می گفتند این تعداد جاسوس ایران می باشند.

از جمله قربان ترابی که به ماهیت سازمان تروریستی مجاهدین پی برده بود و نسبت به موقعیت و وضعیت اسفبار فرقه رجوی اعتراض می نمود که سران فرقه او و بقیه افراد مانند آلان محمدی را به راحتی سربه نیست نمودند. آنها حاضر بودند برای پوشش دادن اعمال کثیف خود هر فردی را به قتل برسانند و دست به هر جنایتی بزنند.
جمال خاشقجی از فعالان حقوق بشری که بیشتر عمر خود را به حمایت از سران رژیم آل سعود گذرانده بود ، با روی کار آمدن محمد بن سلمان و اعمال خشونت آمیز وی ، به ایالات متحده پناهنده شده و مخالفتهای خود را با جنایتهای محمد بن سلمان اعلام نمود و منتقد سر سخت وی در محافل سیاسی بود و از این رو ولیعهد خود خواه رژیم آل سعود بدنبال برنامه ای بود که بتواند جمال خاشقجی را سر به نیست کند که این فرصت را هنگام مراجعه وی به کنسولگری رژیم آل سعود در ترکیه به دست آورده و با فرستادن ۱۵ نفر از محافظان شخصی خود به آن کشور برنامه قتل خاشقجی را پیاده نمود. غافل از اینکه ساعت مچی مقتول به برنامه های هوشمند متصل بوده و تمام برنامه های پیش آمده را به روی گوشی همراه وی در بیرون از کنسولگری که در دست نامزدش قرار داشت منتقل نمود و از این راه تمامی برنامه های جنایی محمد بن سلمان در مورد خاشقجی بر ملا شد که این مورد تنها یکی از سرکوبهای رژیم آل سعود می باشد که در حق منتقدان خود انجام داده است و چه بسا در داخل این کشور مستکبر و کودک کش چه خباثتهایی بر سر مخالفینش اورده باشد .
قتل جمال خاشقجی دقیقا مانند برنامه تصفیه درون سازمانی فرقه رجوی می باشد که سرکرده سازمان ضد بشری منافقین بر سر مخالفین خود می اورد و آخرین نمونه آن را با قتل مالک شراعی رقم زد و تنها اختلاف آنها حمایت حامیان تروریسم از فرقه رجوی میباشد که باعث می شود هیچ ارگانی با وجود شواهد بسیار زیاد در مورد قتلهای فرقه رجوی کنکاش نکنند.

ولی از بین بردن جمال خاشقجی با سر و صدای زیادی توام بود که البته این هم از بازیهای سیاسی می باشد که بر سر امتیاز گیری از رژیم آل سعود می باشد و در این بین سرکوب مخالفین در این کشور بیشتر از گذشته نمایان شد و دیپلماسی سرکوب در حکومت خودخوانده آل سعود نمایانتر شد و چهره خبیث سران آل سعود بیش از پیش آشکار گردید .
چرا قتلهایی که در داخل فرقه رجوی بدست سران آن انجام میشود هیچ گاه و هیچ وقت توسط نهادهای حقوق بشری افشاگری نمیشود و با وجود افشاگریهای بسیار هنوز هیچ تحریمی بر علیه این فرقه شوم در نظر گرفته نشده ؟
جواب سئوال بسیار ساده می باشد و تنها حمایت ارباب و پدرخوانده تروریسم از این سازمان تروریستی می باشد که تاکنون اجازه نداده هیچ ارگان بین المللی نسبت به آن ادعای فرقه تروریستی بودن را بنماید و بخواهد در دادگاههای بین المللی آنها را با وجود مدارک مستدل و فراوان جلوی میز عدالت بنشاند .
البته با وجود تمام حمایتهای تروریستی از فرقه رجوی هیچ گاه قدرت الهی را از یاد نبریم که عذاب خویش را بر سر سران ظالم فرقه رجوی و حامیان آنها به زودی فرو خواهد نشاند .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز گلستان

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17701

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی