• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

سازمان ملل و سربازان وفادار ترامپ

  • کد خبر : 17450
  • 30 سپتامبر 2018 - 10:07

طرح موضوعات منطقی از سوی رئیس جمهورایران در مجمع سالانه ملل متحد در نیویورک و دفاع عزتمندانه وی از حقوق مردم ایران به هر طریقی ساز و کارهای تهیه شده آمریکا را برای این مراسم به هم ریخت و با ناکامی عمیقی مواجه ساخت.
گنده گویی و گستاخی دونالد ترامپ در مقابل سران کشورها به حدی موجب خنده حضار شد که تا پایان روز آخر مراسم فوق ، تیم آمریکا فقط سعی داشت آبروی برباد رفته رئیس جمهور خود را ماسمالی کند.

اظهارات سخنگوی کاخ سفید و نیکی هیلی موید این موضوع می باشند . اصرار ترامپ برای کنار گذاشتن مصوبه قبلی شورای امنیت در خصوص برجام و مواضع مناسب کشورهای اروپایی و غیراروپایی عضو شورای امنیت آب سرد را در این مقطع زمانی برسر آمریکا ریخت . قطعا مردم کشورها علاقه ای به تایید زیاده خواهی های آمریکا ندارند . منافع ملی آنها در به هم پیوستگی تعاملات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی با سایر کشورهاست. مطمئنا آنها همانند آمریکا نمی خواهند برای ثبات غیرقانونی اسرائیل بهای بی نهایت بدهند.
دراین بین اقدامات و بلوا سازی های فرقه رجوی قابل تامل هست . آنها در راستای ایفای نقش سربازان وفادار ترامپ و اسرائیل، عده پنجاه نفره خود را در نیویورک برای استقراردر مقابل هتل ریئس جمهورایران بسیج کردند . با حماقت و زشتی تلاش نمودند هر واژه وزیرخارجه آمریکا، ترامپ، جان بولتون و عادل الجبیری و سفیر وامانده بحرین ! در آمریکا را درآن روزها به عنوان تیزر خبری قابل انتشار در شبکه مجازی براساس رهنمودهای رهبری این جریان تروریستی ، باافتخار! اطلاع رسانی کنند . دیگربرای مسئولین تروریست این سازمان سرسپاری به خواسته های سیاسی امریکا امری حیاتی بشمار می آید .
شاید سازمان به واسطه رودی جولیانی و یا جان بولتون بارها و بیش از دهها بار برای اخذ حتی ویزای ده روزه مسافرت مریم رجوی به آمریکا تلاش کرده تا محمل سخنرانی او را در آن کشور ایجاد کند و پزی سیاسی برای اپوزوسیون فرنگ نشین ارائه نماید و لیکن همانند موضع گیری چند روز پیش سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که آب پاکی را بر سر فرقه ریخت و آنها را فاقد پایگاه توده ای نامید، همواره با بن بست همیشگی مواجه شده است . چقدر در این روزها هواداران پیر و پاتال شان تلاش داشتند دلگرمی حرامی را برای خود جور کنند تا بتوانند به امید های واهی رهبر فراری شان دل ببندند که این بار با مساعدت ترامپ ، انتقال مریم قجر به تهران فراهم شده است !.
فرار پنج تن از زنان شورای رهبری فرقه رجوی فقط طی دو هفته اخیر این دفعه دیوار سرکوب را بر سر تشکیلات عنکبوتی فرقه فرو ریخته است . علی الخصوص که خانم سارا هفت برادران هم جزو آنهاست . کافی است مریم رجوی پاسخ دهد همین خانم هفت برادران که خواهرش جزو کشته شدگان حمله به اشرف در سال ۹۲ بوده و پدرش هم اکنون در تشکیلات آلبانی و «اشرف ۳» هست به چه فهم و شعور سیاسی و اجتماعی و عاطفی رسیده که بخواهد این همه پل خیانت های گذشته را برای خودش خراب کند ؟ به نظر می رسد در تعادل قوای سیاسی و جدید جهانی و منطقه ای ، رهبری این جریان تروریستی جایگاهی در بین کنشگران اجتماعی، مدنی و مردمی برای خود نیابد.

یادداشت از: مصطفی آزاد
انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17450