• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

خانواده مهدی حمیدفر، از خانواده های اسیران فرقه رجوی: فلسفه وجودی فرقه رجوی خدمتگزاری برای رجوی است

  • کد خبر : 17171
  • 09 سپتامبر 2018 - 10:31

تاج الدوله حیدریان، مادر مهدی حمیدفر اسیر در فرقه رجوی به همراه پسر دیگرش بنام بیژن حمیدفر در یک دیدار صمیمانه در دفتر انجمن نجات کرمانشاه خواستار استمرار تلاش های افشاگرانه و روشنگرانه درخصوص جنایات رهبران فرقه رجوی شدند.

این خانواده همچنین براستمرار فعالیت خود تا رهایی فرزندشان از اسارت رجوی تاکید کردند. این خانواده فعال از بدو تشکیل انجمن در تمامی اعزام ها به عراق، جلسات وهمایش ها برای رهایی فرزندشان ازهیچ تلاشی فروگذار نکردند.

بیژن حمیدفر در این دیدار برخبیث بودن فرقه رجوی و اوج منفوریت آنها دربین مردم اشاره کرد و گفت: هر خانواده ای که اسیری در این فرقه دارد برای خود مایه ننگ می دانند که اسم اینگونه موجودات وحشی و بی فرهنگ (مسعود ومریم ) روی خانواده و فرزند آنها باشد .

وی اضافه نمود: مایه تاسف است که برادرش درسن نوجوانی درحالیکه بسیار شکننده وکم سن وسال بوده توسط رجوی اغفال و تا کنون برخلاف میل خودش او را در اسارت نگه داشته اند .
حمیدفر بیان داشت: نیروهای اسیر در چنگ مریم رجوی هم اکنون متشکل از تعدادی اسیرجنگی گرفتار وتعدادی هم خلافکار ومجرم که از ترس محاکمه وپس دادن حساب به دامن این فرقه گریخته اند  وتعداد کمی هم به عنوان کاریابی طعمه شده اند وهمچنین تعداد اندکی از کادرهای قدیمی فرقه که هم اکنون نقش سرکوبگر بدنه تشکیلات به آنها سپرده شده است.
وی در پایان گفت: فلسفه وجودی وحیات و ممات این فرقه مبنی بر ادامه خدمتگزاری برای رجوی است وهیچ گونه چشم انداز و امید و آینده ای ندارند .
دراین دیدار اعضای انجمن نجات به مکانیزم های فشار وسرکوب درفرقه که سال های سال به سیاق ثابت تبدیل شده وذهن سازی هایی که بر روی اسیران صورت گرفته تا به ادامه اسارتشان افزوده شود پرداختند و درنهایت بر منشور و وعده همیشگی مبنی بر استمرار تلاش درجهت رهایی اسیران درچنگ فرقه رجوی تاکید نمودند .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز کرمانشاه

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17171