• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

شیادی در دستگاه رسانه ای رجوی / «شاهین قبادی» و «حسین ربوبی» کارشناسان کودن رجوی

  • کد خبر : 16813
  • 24 آگوست 2018 - 15:43

در برنامه ارتباط مستقیم  بیست و یکم مرداد تلویزیون فرقه رجوی، شاهین قبادی و حسین ربوبی ( فضلی ) حضور داشتند.

آنان باز هم به تکرار همان اراجیفی که رجوی شیاد سال ها نشخوار می کرد پرداختند. وقتی تلفنی به اسم داخل کشور می شد نفرات حاضر در برنامه قند توی دلشان آب می شد که مگر ما نگفتیم که چقدر هوادار داریم و …

در این میان نفراتی هم از کشورهای مختلف زنگ می زدند قبل از صبحت کردن تماس گیرنده ، مجری برنامه همه آنها را می شناخت و معلوم بود که از قبل این هماهنگی انجام گرفته است که حتماً به برنامه شان زنگ بزنند . در یکی از این تماس ها مربوط به کسری نجات از آمریکا بود این فرد اهل ساری می باشد و از روی نوشته متنی را می خواند و معلوم بود که این نوشته را به او دادند و او برای خواندن خودش را آماده کرده بود و حتی این فرد به خودش هم اجازه نداد که یک نفسی تازه کند و مانند ماشین از روی نوشته می خواند .

اگر کسی به اندازه یک سر سوزن هم شم سیاسی داشته باشد می تواند محتوای حرفهای خود را برساند نه اینکه انشاء نوشته و آن را بخواند و این گونه جلوه دهد که خیلی هم سیاسی است . نفرات حاضر هم در برنامه با شنیدن حرف های وی کیف می کردند و به خودشان نمره می دادند و به مریم قجر داعشی تبریک می گفتند که چنین افراد کودنی در برنامه شان شرکت می کنند و در آمریکا و اروپا هوادار دارند.
حال چرا دستگاه تبلیغاتی فرقه رجوی دست به این کار می زند و حاضر نیست کسی در برنامه هایشان انتقادی از آنان بکند. بطور مثال برای اولین بار در سال ۱۳۸۲  در اشرف به همه گفته شد که در سالن نشسته و باید برنامه ارتباط مستقیم ابریشم چی را نگاه کنند.

در این برنامه ناگهان فردی تماس گرفته و سئوالاتی در مورد همکاری با صدام و اینکه در داخل کشور دست به ترور زدند از سازمان انتقاد نمود و اینکه در آینده ایران هیچ نقشی ندارند صحبت کرد که بعد از تماس وی تصویر برنامه قطع شد و عنوان شد که مشکل ارتباطی پیش آمده است و دیگر پخش نشد و بعد از آن دیگر این برنامه به صورت زنده پخش نمی شود و هر کسی هم که تماس می گیرد موافق خط و خطوط رجوی است .
البته در مورد استراتژی فرقه هم باید گفت که تاکنون رجوی فریبکار به کسی پاسخگو نبوده است و نفراتی که در برنامه ارتباط مستقیم شرکت می کنند همه یک حرف را تکرار می کنند مبنی بر اینکه به اصطلاح سرنگونی ایران در دسترس است و اراجیفی از این مدل …
البته در این باره هم می توان به رسانه های معتبر هم اشاره کنیم که مسئولین فرقه و حتی مریم قجر هم حاضر نیست با آنان گفتگویی داشته باشد و اگر مصاحبه های مسئولین فرقه رجوی را زیر ذره بین قرار دهیم می بینیم که با رسانه هایی این کار را انجام می دهند که دمشان به عربستان و کشورهای مرتجع عربی وصل است و از تروریست های داعشی حمایت می کنند.
رجوی فریبکار بهتر از هر کسی می داند که اگر قدری به گذشته و عملکرد خود بپردازد باید همه چیز را زیر سئوال ببرد و دیگر تشکیلاتی برای او باقی نخواهد ماند .
حال هر چقدر مسئولین فرقه رجوی در دستگاه تبلیغاتی خود ساز بزنند و برقصند و ادعا کنند که نفراتی از آنان حمایت می کنند اما واقعیت های موجود سیاسی نشان می دهد که فرقه تروریستی رجوی در داخل ایران جایی نداشته و حتی از طرف خانواده های اعضای خود هم مورد لعن و نفرین قرار می گیرند .

یادداشت از هادی شبانی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16813

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی