• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

عرفه فرصتی برای ناب شدن و صیقل روح با زمزمه دعا

  • کد خبر : 16756
  • 21 آگوست 2018 - 12:26

نهم ذی الحجه مصادف با روز بزرگ عرفه فرصتی برای ناب شدن و صیقل روح با زمزمه دعا و مناجات به درگاه الهی است ، راهی برای پرکشیدن دلها تا عرش اعلی و حضوری عاشقانه در لحظه های ناب بندگی است.

به گزارش گروه دیگر رسانه های فراق ، امروز روز عرفه است، روز اشک و استجابت دعا و روز استغفار برای همه عاشقانی که بر مقام ربانیت الهی توکل می کنند و سر بر آستان بزرگش به سجده می نهند و از خداوند طلب بخشش و آمرزش می کنند.
فرصتی دوباره برای همه کسانی است که نتوانستند پرونده خود را در شب های قدر پاک کنند و از این رو امروز کسانی می توانند در عرفه گذر کنند که سیدالشهدا اجابت دعایشان را از درگاه الهی طلب کند.
امروز ندای بخشش و استغاثه بر لب ها و پرونده یک سال بندگان رقم می خورد و چه بزرگ است ساعات ، لحظه ها و ثانیه های عرفه تا قربان.
به نوشته ایرنا، همه فرشتگان الهی لب به استغفار می گشایند و ناتوانی خود را در برابر قدرت لایزالش به فریاد می کشند آری امروز عرفه است روزی که جان های نیازمند و دلهای عاشق با باران دعا خود را معطر می کنند و دست های نیازشان را به سوی خالق هستی دراز می کنند و از خدواند مدد می خواهند.
امروز زمزمه های یارب یارب بندگان بر کرانه عرفات می‎پیچد و چشمان ملتمس و اشکبار و دورافتادگان از حریم عشق بار دیگر می آیند و به آغوش عبودیت پناه آورده اند و می خواهند تا بار دیگر توبه آنان را بپذیری.
الهی به عظمت روز عرفه و به حرمت دلهای عاشق دعاهای همه حاجتمندان درگاهت را بپذیر.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16756

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»