• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

عرفه فرصتی برای ناب شدن و صیقل روح با زمزمه دعا

  • کد خبر : 16756
  • 21 آگوست 2018 - 12:26

نهم ذی الحجه مصادف با روز بزرگ عرفه فرصتی برای ناب شدن و صیقل روح با زمزمه دعا و مناجات به درگاه الهی است ، راهی برای پرکشیدن دلها تا عرش اعلی و حضوری عاشقانه در لحظه های ناب بندگی است.

به گزارش گروه دیگر رسانه های فراق ، امروز روز عرفه است، روز اشک و استجابت دعا و روز استغفار برای همه عاشقانی که بر مقام ربانیت الهی توکل می کنند و سر بر آستان بزرگش به سجده می نهند و از خداوند طلب بخشش و آمرزش می کنند.
فرصتی دوباره برای همه کسانی است که نتوانستند پرونده خود را در شب های قدر پاک کنند و از این رو امروز کسانی می توانند در عرفه گذر کنند که سیدالشهدا اجابت دعایشان را از درگاه الهی طلب کند.
امروز ندای بخشش و استغاثه بر لب ها و پرونده یک سال بندگان رقم می خورد و چه بزرگ است ساعات ، لحظه ها و ثانیه های عرفه تا قربان.
به نوشته ایرنا، همه فرشتگان الهی لب به استغفار می گشایند و ناتوانی خود را در برابر قدرت لایزالش به فریاد می کشند آری امروز عرفه است روزی که جان های نیازمند و دلهای عاشق با باران دعا خود را معطر می کنند و دست های نیازشان را به سوی خالق هستی دراز می کنند و از خدواند مدد می خواهند.
امروز زمزمه های یارب یارب بندگان بر کرانه عرفات می‎پیچد و چشمان ملتمس و اشکبار و دورافتادگان از حریم عشق بار دیگر می آیند و به آغوش عبودیت پناه آورده اند و می خواهند تا بار دیگر توبه آنان را بپذیری.
الهی به عظمت روز عرفه و به حرمت دلهای عاشق دعاهای همه حاجتمندان درگاهت را بپذیر.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16756