• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی: کدام قانون می تواند مادر و فرزند را از نعمت دیدار هم محروم نماید؟ / تنها امید من دیدن روی پسرم است

  • کد خبر : 16508
  • 08 آگوست 2018 - 12:26

مادر یکی از اسیران فرقه رجوی گفت: فرقه کثیف رجوی خانواده ها را دشمن اسیران دربند خود معرفی می کند ولی کدام قانون و حکومت می تواند مادر و فرزند را از نعمت دیدار هم محروم نماید.

مهرویه هاشمی ، با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی فراق اظهار داشت: رجوی ملعون در حالی ما را از نعمت دیدار با عزیزان خود محروم کرده است که خود به تمام روابط بی بند و بار ادامه می دهد و هر عمل دل خواه را برای خود حلال می داند.
وی با اشاره به دو فرزند پسر و یک دختر خود گفت: اردشیر فرزند اول من بود که هم اکنون بیش از ۳۰ سال است خانواده خود را ترک کرده و ما در غم دوری و فراق خود تنها گذاشته است.
مارد اردشیر گفت :پسر کوچک من و برادر اردشیر نیز سال ها پیش درگذشته است، به دنبال آن پدر خانواده را نیز از دست داده ام و در این وضعیت تنها امید من دیدن روی پسرم است.
هاشمی ادامه داد: من هم اکنون در شرایطی هستم که فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می کنم و در این راه تا پای جان از هیچ تلاشی خسته نخواهم شد.
این مادر داغدار و چشم انتظار تصریح کرد: متاسفانه بارها به مجامع بین المللی در این رابطه نامه نوشتیم ولی گویا این مجامع و نهادها نیز چشم خود را به روی جنایت های این فرقه کثیف و رجوی خائن بستند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16508

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود