• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نامه خانواده های استان مرکزی به گزارشگر جدید سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران: چرا سازمان ملل فکری به حال اسیران فرقه رجوی نمی کند؟

  • کد خبر : 16382
  • 04 آگوست 2018 - 10:59

خانواده های استان مرکزی به گزارشگر جدید سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران نامه نوشتند.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات استان مرکزی، متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای جاوید رحمان
با سلام و احترام ، پذیرفتن مسئولیت جدید را به شما تبریک می گوئیم . امیدواریم مشکلی از ما خانواده های درد کشیده حل کنید . ما قبلا با خانم عاصمه جهانگیر گزارشگر ویژه حقوق بشر نامه نگاری می کردیم متاسفانه خانم عاصمه جهانگیر در بین ما نیست خداوند روحش را شاد کند .
آقای جاوید رحمان
حتما در جریان هستید که فرقه تروریستی رجوی سالهاست فرزندان ما را شستشوی مغزی می دهد و آنها را به اسارت خود گرفته است. طی این سال ها به فرزندان ما اجازه نداده نه نامه ای برای ما ارسال کنند و نه تماس تلفنی با ما داشته باشند. فرقه ای که به ظاهر مدعی آزادی و حقوق بشر است ولی در باطن ضد آزادی و ضد حقوق بشر است . فرقه تروریستی رجوی سالهاست ما را داغدار کرده است. زمانی که این فرقه در عراق مستقر بود در گرما و سرما و با کلی مشکلات به عراق سفر می کردیم که بعد از چندین سال با فرزندانمان دیداری داشته باشیم.
متاسفانه رهبری فرقه تروریستی رجوی اجازه به ما نمی داد که با فرزندانمان دیداری داشته باشیم. سران فرقه به ما بد و بی راه می گفتند و به سمت ما سنگ پرتاب می کردند . آیا به نظر شما رهبران و سران فرقه ترورییستی مجاهدین بویی از انسانیت برده اند ؟ فرزندان ما تمایلی ندارند در فرقه بمانند آنها را با شستشوی مغزی و با شکنجه های روحی به اسارت گرفته اند . سازمان حقوق بشر چرا فکری به حال ما نمی کند؟ مگر نمی بیند فرقه تروریستی رجوی چه بلایی بر سر فرزندان ما می آورد . تا به حال چندین بار با سازمان حقوق بشر نامه نگاری کردیم ولی متاسفانه جوابی به ما نمی دهد . ما خانواده های استان مرکزی از سازمان حقوق بشر گله مندیم .
آقای جاوید رحمان
ما خانواده های استان مرکزی ( اراک ) از شما تقاضای کمک داریم ما را یاری کنید که بتوانیم بعد از چندین سال فرزندان خود را از فرقه تروریستی رجوی آزاد کنیم .

با تشکر فراوان از شما
خانواده های استان مرکزی ( اراک )

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16382