سخنی با خانم مهری سعادت از ساکنین کمپ لیبرتی
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1633
- ارسال توسط : feraghnews.ir
احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
متن نوشته شما را درقالب تیزرهای بزک شده و با عنوان “عواطف و یا سوءاستفاده رذیلانه از آن ” که از سوی سازمان منتشر شده بود را ملاحظه و خواندم . مثال خوبی از بچه محمد معزی و بعبارتی دویدن بچه زهرا همسر محمد معزی را در بند نسوان زندان تبریز بسوی پنجره و…. را آورده بودید ولی بعد حواسم جمع شد به اینکه محمد معزی از معلمین هوادار در منزلش بیش از ۳۰ قبضه ژ۳ نگهداری می کرد تا نگون بختان فریب خورده با سن و سال کم که هیچ تجربه انقلابی و اجتماعی نداشتند با آنها کوچه و خیابان را در حالیکه هنوز صدام حسین گوشه هایی از سرزمین مان را در اشغال داشت به اغتشاش و خون بکشند . بنده با همان محمد معزی محاکمه شدم با او صحبت هم کردم همه اینها را اون گفت . او بشدت از مرگ می ترسید و فقط می گفت اینها را در منزلم نگهداری کرده ام و دیگر هیچ …. خانم مهری سعادت واقعا چرا حماسه سازی می کنید ؟! خودتان چه تیپی در بند بودید چندبار اظهار کتبی نفرت از سازمان برای این و آن نوشته بودید !!! موقع ترخیص یادتان هست در مسجد زندان تبریز با احساسی بی وصف جلوی مردان و زنان حاضر توبه نامه چهارصفحه ای خودتان را قرائت کردید و بماند ………… دلتان به احساس های سبک ولی شاید مهم عاطفه یک بچه می چرخد یا به اتفاقات دلخراش های خونینی که همان اقدامات نظامی و کور سازمان با رشیدترین فرزندان این سرزمین انجام داده است .