• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

بازتاب یک پیام: معاشقه آمریکا و منافقین/ خاله‌زنکی‌های نیکی هیلی با دارودسته فرقه رجوی / نیکی هیلی نسخه‌ ای دیگر از مریم رجوی خونخوار

  • کد خبر : 16138
  • 25 جولای 2018 - 11:30

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، با بازنشر کردن توئیتی از فرقه تروریستی منافقین نشان داد که زنی جنگ‌طلب و نسخه‌ ای دیگر از مریم رجوی سرکرده خونخوار منافقین است.نیکی هیلی که نماینده رسمی دولت واشنگتن در سازمان ملل است و گمانه‌هایی درباره انتصاب او به مقام وزارت خارجه آمریکا نیز شنیده می‌شد در اقدامی آشکارا از منافقین حمایت کرد. این دیپلمات امریکایی که بارها از ایجاد تحریم‌های ایران نسبت به ایران حمایت کرده بود و کشورهایی که همراه نشده بودند را مورد انتقاد شدید قرار داده بود؛ نشان داد که زنی جنگ‌طلب و نسخه‌ ای دیگر از مریم رجوی سرکرده خونخوار منافقین است.

اگر نیکی هیلی تاکنون مواضع خود در قبال منافقین (فرقه رجوی) را صریحا اعلام نکرده بود؛ اما کاربران فضای مجازی بر این عقیده‌اند که وی با بازنشر کردن توئیتی از این فرقه حالا موضع خودش را به شکل رسمی اعلام کرده و البته این موضع نیز حمایتی بوده است. پیش از نیکی هیلی افراد دیگری از دولت آمریکا نظیر جان بولتن و رودی جولیانی نیز به جرگه حامیان و همراهان منافقین که بیش از ۱۷ هزار ایرانی را ترور کرده،  پیوسته بودند.

واکنش کاربران ایرانی به گستاخی نیکی هیلی

به نوشته مهر، اکانت غیررسمی وابسته به منافقین اخیرا در توئیتی نوشته «سفیر امریکا از  نیکی هیلی خواسته روی موضوع تظاهرات عظیم ایرانیان در ماه‌های دسامبر و ژانویه تمرکز کند. با این‌که شورای امنیت سازمان ملل در این ‌ارتباط سکوت کرده است.»

حالا نیکی هیلی این توئیت را بازنشر داده و بسیاری از ایرانیان با اکانت‌های حقیقی نسبت به این اقدام واکنش نشان داده و نوشته‌اند: «دیگه مقامات امریکایی علنی دارند از منافقین حمایت می‌کنند، این در حالی است که قبل از این سعی می‌کردند این کار رو غیر علنی انجام بدهند.»

یکی دیگر از کاربران در وصف این اقدام نوشته است: «همین ریتوییت نیکی هیلی از #منافقین مشخص می‌کند نتیجه‌ حمایت از هر دخالت خارجی در سیاست‌های داخلی ایران چه نتیجه‌ای در پی دارد! ایرانی‌ها عاقلند و عاقل دو بار از یک سوراخ نیش نمی‌خورد.»

کاربر دیگر با اشاره به کمپین #StopMeddlingInIran که در اعتراض به سخنان ضدایرانی پمپئو وزیر خارجه آمریکا زده شده نوشته است: «ببینید چه برنامه‌ای برای ایران دارند که نیکی هیلی به پشتیبانی جلادان منافقین برمی‌خیزد؟»

کاربر دیگری نیز با اشاره به نقض مکرر حقوق بشر از سوی سران آمریکا و حمایت آنها از تروریست‌ها، نیکی هیلی سفیر امریکا در سازمان ملل، ترامپ رئیس جمهور امریکا و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را شایسته دریافت جایزه منفورترین چهره سیاسی در جهان  دانست.

در واکنش به اعلام حمایت نیکی هیلی از منافقین، برخی کاربران نیز با توییت‌هایی به زبان انگلیسی از خجالت دیپلمات ارشد یانکی‌ها در آمدند. یکی از این کاربران نوشت: «دولت ایالات متحده بدون شرمندگی از یک گروه تروریستی یعنی مجاهدین خلق حمایت می‌کند که در هشت سال جنگ تحمیلی علیه عراق مقابل مردم خودش ایستاد (و در واقع کل غرب غربی که از او حمایت می کرد).»

«دولت آمریکا تنها تهدید پایدار برای ثبات و صلح در جهان است. این حکومت توسط کارتل‌ها حمایت می‌شود تا دیگر کشورها را مانند سوریه کنند و منفعت خودشان را ببرند. هدف جدید آنها ایران است. اما ما، ایرانیان، اجازه نخواهیم داد این اتفاق بیفتد!»

حمایت روباتیک منافقین از نیکی هیلی!

در سوی دیگر اکانت‌های فیک زیادی به حمایت از سخنان نیکی هیلی پرداختند. نکته جالب ماجرا این است که عموم کاربران به ظاهر ایرانی نیز که از این پست توییتری نیکی هیلی حمایت کردند، کاربران بی‌نام‌ونشانی بودند که در پاسخ‌های خود از هشتگ‌های مرتبط با سازمان مجاهدین استفاده کرده و سعی داشتند مردم ایران را حامی مریم رجوی جا بزنند.

این کاربران روباتیک، اعتراضات چندماه اخیر در داخل ایران را نتیجه فعالیت‌های هسته‌های پنهانی منافقین دانسته و از دولتمردان آمریکایی خواسته بودند تا فشار و تحریم بیشتری را بر مردم ایران وارد کنند.

آنها به صورت روباتیک از یک پیام استفاده کرده بودند: «Thank you Ambassador @nikkihaley for your most inspiring message and support of Iranian people and their main opposition! »  (نیکی هیلی برای پیام الهام‌بخش و حمایت تو از ایرانیان و عقیده آن‌ها متشکریم!)

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16138

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»