• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

نحوه پوشش رسانه ای در گردهمایی «ویلپنت» لو رفت: اعضای مورد اعتماد پشت ۴۵۰ کامپیوتر بنشینند و توئیت کنند

  • کد خبر : 15595
  • 30 ژوئن 2018 - 11:03

دوستانی که در فرقه رجوی بوده و الان جداشده اند به خوبی اعداد و ارقامی که در تجمعات و شوهای مریم رجوی هرساله در پاریس برگزار می شود را شنیده اند.
ما چون از دنیای بیرون خبری نداشتیم فکر می کردیم واقعا آمار شرکت کنندگان و تعداد توئیتهایی که در رسانه ها اعلام می کنند واقعی است و فکر می کردیم که خیلی از مردم ایران و حتی جهان از مریم رجوی و برنامه های آن حمایت می کنند.
حالا که بیرون از فرقه هستیم و برنامه ها را مستقل می بینیم و می شنویم متوجه می شویم که تمام این اعداد و ارقام غلط و به منظور فریب افراد بود.


الان نمی خواهم به گذشته برگردم ولی با افشاگری مشخص می کنم تا همه بدانند فرقه چگونه آمار اعلام می کند.
اول تمام کسانی که در این گردهمایی شرکت می کنند پناهندگان آفریقایی و خاور میانه در اروپا می باشند و تعداد کمی ایرانی در آن شرکت می کنند . فرقه با دادن رشوه و پول پناهندگان را دور خود جمع می کند.
دوم برای تمام شخصیت هایی که برای سخنرانی شرکت می کنند پول کلان پرداخت شده و برای هر دقیقه سخنرانی هزار یورو دریافت می کنند .
مریم رجوی به فرماندهان ومسؤولان این فرقه اعلام کرده تا تمام کامپیوترهای موجود در«اسارتگاه ۳» که شامل ۴۵۰ یا بیشتر می باشد را در یک محل بزرگ قرار بدهند . وی دستور داده نفرات مورد اعتماد و افرادی که بیشتر از سرسپردگان این تشکیلات هستند در روز مراسم سخنرانی پشت کامپیوتر بنشینند و در طول تمام سخنرانی ها، رجوی را توئیت بکنند و و بعد اعلام کنند که بیشترین بازدید و توئیت از این برنامه شده است.
در گذشته که در فرقه بودم و مستقیم برنامه را نگاه می کردم در تعجب بودم و سوالمان می شد سالنی که بیش از ده هزار نفر بیشتر ظرفیت ندارد و این سالن هم تکمیل نشده چطور است صد هزار به بالا اعلام می کنند؟ سوالی که هرگز مسؤولان این تشکیلات و مریم رجوی جوابی برای آن نداشت.
امسال هم این فرقه در انزوای بیشتر و با منفوریت بیشتری هم از طرف ایرانیان خارج ، پناهندگان ایرانی و هم از طرف شخصیت های خارجی و مردم فرانسه این مراسم را برگزار می کند.
افراد داخل فرقه نیروهای هستند که عمر خود را پای رجوی و امیالش ریختند و مردم را چنین فریب می دهند.

محمد هاشمی
جدا شده از فرقه رجوی در تیرانا
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15595