• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

از نظر فرقه ی منحط رجوی، خانواده ها حق عریضه نویسی ندارند!

  • کد خبر : 1538
  • 25 فوریه 2015 - 8:49

از نظر فرقه ی منحط رجوی، خانواده ها حق عریضه نویسی ندارند!

اینها خود را درد زمانه میدانند ویا وانمود بدانستن میکنند وبنابراین حق کوچکترین اظهارنظر ازطرف دیگران را که موافق با سمت وسوی مناسبات فرقه ی رجوی نباشد، بر نمی تابند!

liberty
نوشته ی ´ پارس خوابیده عریضه نویسان ولایت‌ خامنه‌ای ” با هدف تهدید خانواده های اسیر باند رجوی، برای منع نامه نگاری به مقامات ذیصلاح هست که در اصل اعتراض به طومار نویسی های خانواده های گرفتار آذربایجان شرقی است که اخیرا با احساس خطری که از پیام های ” چراغ سبز” و ” درخواست سلاح” مسعود رجوی کرده وبراین نظرند که این اعمال درراستای تحریک افراطیون وبه  به کشتار لیبرتی نشینان منتهی میشود ، تهیه وانتشار یافته است.
دراین نوشته که دروبسایت ایران افشاگری رجوی ها درج شده ، پس از ملاحظه ی فحاشی های مربوط بر علیه حکومت ایران ، آمده است:
” در نمونه دیگر نامه‌ای تحت عنوان خانواده ‌های مجاهدین به صلیب سرخ جهانی و … از موضوع فرزندان و اعضای خانواده ‌ای نام می‌برد، که جای تعجب و سؤال برای هر خواننده و به ‌طور خاص ارگان ‌های بین ‌المللی است چرا که مخاطبین نامه (مجاهدان لیبرتی) را افرادی می ‌یابند که بالغ و عاقل و باسواد و تخصص ‌های عالی بوده و خود صاحب حق آزاد انتخاب می‌باشند و این افتراء آشکار اعلام قیمومیت تحت عنوان «فرزندان و اعضای خانواده» بر افراد بالغ، فقط در قانون و شرعی که ولی ‌فقیه انسان ‌های تحت حاکمیت خود را «صغار» می‌شناسد اعتبار دارد “
 دراین مورد باید گفت که قدرت حافظه ی یک کامپیوتر بارها قویتر ازحافظه ی نابغه ترین افراد است . اما این کامپیوتر برای راه اندازی به انسان احتیاج دارد وخود فاقد خصوصیات تصمیم گیری واندیشه ورزی است وفرزندان خانواده های عریضه نویس درچنگال های خونین مسعود ومریم تابان اسیرند وبراساس برنامه های شستشوی مغزی یک یا چند ده- کمتر یا بیشتر- وبا گرفتن کمترین حقوق ابتدائی وسلب همه گونه آزادی واراده ی تصمیم گیری ازاین گروگانها، ازحکم انسان های آزادی که دارای حق انتخاب هستند، محروم گشته اند وتنها به ادوات تخیل پردازی ها وبوالهوسی های مسعود رجوی تبدیل شده اند وحکم افراد عاقل وبالغ ازآنها سلب شده است که البته برای جلوگیری ازتضییع حقوق بیشتر این قبیل افراد وقطع این تضییقات – بسته به قوانین جاری هرکشور-  مقرراتی وجود دارد.
این قبیل افراد مسلوب الاختیار که طبق اعلام مکرر وصریح مسعود رجوی اعم ازذکور واناس مال او باشند، باید مورد حمایت قرار گیرند ودراین میان، به حکم عقل وعرف پارامتری بهتر ازخانواده وجود ندارند!
ما فرزندان خود را شبیه کامپیوتر ضعیف با برنامه ریزی خاص دانسته و با رد این ستم بزرگی که برآنها رفته اعتراض مان را طی عریضه هایی مطرح کرده وخواهان بازگشت شان به دنیای انسانیت هستیم وبنابراین خودرا موظف ومحق به اعلام حمایت ازآنها دانسته ونامه نویسی به شخصیت ها وارگانهای ذیصلاح را جزء ناچیزی ازحقوق خود میدانیم و قانونی را سراغ نداریم که این حق را بخواهد ویا بتواند ازما دریغ دارد!
دوباره آمده است:
 ” در ادامه در یک تناقض‌ گویی آشکار می‌گوید آن ‌ها با وعده‌ ی زندگی بهتر، دمکراتیک‌تر کردن جامعه ایران جذب سازمان شدند، که اعترافی است بر حقانیت و مشروعیت مجاهدانی که مبارزه برای سرنگونی دیکتاتوری قرون‌وسطایی خامنه‌ای را به‌منظور تأمین حداقل خواسته‌های فوق برای خلقشان انتخاب کرده‌اند و معلوم نیست پس دیگر علت این عریضه‌نویسی چیست “؟
ما البته نیات  پاک اولیه ی این افراد را بیان داشته ایم که مورد سوء استفاده ی رجوی ها قرار گرفته وچنین نظری به فرقه ی رجوی نداشته ونداریم وبنابراین تناقضی دراین نوشته ی مورد ذکر که مرتبط با  باشد، ما وجود ندارد!
آنچه که دراین میان تناقض نامیده میشود، ادعای خوشبخت کردن مردم ودموکراتیزه کردن حیات سیاسی واجتماعی آنان  توسط فرقه ی رجوی با این مشخصات عملا موجود ضد دموکراتیک وضد ملی آن است!
درقسمت دیگری ازاین نوشته ی گماشته ی رجوی میخوانیم:
” سپس مزدور عریضه‌نویس بعد از به هم بافتن اراجیف و یاوه‌هایی در مورد روابط و مناسبات مجاهدان لیبرتی دریک موضع‌گیری متناقض به‌طور عجیبی دست روی یک موضوع حقوقی که از درخواست‌های عاجل مجاهدین برای رفع محاصره ظالمانه لیبرتی است می‌گذارد و «مصرانه استدعا دارد که سرکشی نمایندگان کمیساریای عالی به کمپ لیبرتی از سر گرفته‌شده و برای شنیدن و دیدن مشکلات ساکنین آن کمپ استمرار و مداومت داشته باشد» این عبارت آن‌قدر متناقض است که مرغ پخته را هم به خنده می‌اندازد و اگر کسی به شگردهای وزارت اطلاعات آخوندی مشرف نباشد؛ فکر می‌کند که عریضه‌نویس آخوندی قاطی کرده است، چون این یکی از خواسته‌های پایه‌ای مجاهدین لیبرتی بوده و می‌باشد که متقاضی حضور ۲۴ ساعته این ارگان‌‌ها را در لیبرتی می‌باشند “.
واقعا؟
گماشتگان رجوی که همواره از دخالت ارگان های بین المللی درامور کمپ لیبرتی گله مند بوده ودرموارد زیادی آنها را هم به لقب مزدوری مفتخر!! کرده اند ، به چه دلیل خواهان این حضور شده اند یا بودند؟!
شماها بارها گفته اید که این مامورین سازمان ملل متحد کاری جز کمک به فرار همکاران تان ازلیبرتی ندارند و لعن ونفرین زیادی را نثار آنان کردید!
بموجب اخباری که دردست است ، گشتاپوهای رجوی کماکان نشست های گوناگون مربوط به تکمیل هرچه بیشتر پروسه ی شستشوی مغزی را برگزار میکنند و  نوار ویدئویی حاضر وآماده ای را دردسترس دارند که به محض دیدن این مامورین سازمان ملل متحد، این نوار را به حرکت درمیآورند که به این بازرسان مزاحم؟! سازمان ملل متحد بقبولانند که نشستی درکار نبوده و حاضرین فقط باین خاطر جمع شان جمع است که سرگرم تماشای یک فیلم و … هستند!
بقیه ی مسائل طرح شده درنوشته ی این گماشته ی رجوی، به دعوای قدرت با حاکمیت مربوط است و ما بدان نمی پردازیم!
گروهی ازاعضای خانواده های گروگان های رجوی درکمپ لیبرتی
 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1538