• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

منافقین فقط از جنگ تغذیه می کنند / ۳۰خرداد، بزرگترین خیانت مسعود رجوی به مردم ایران است / امروزه صحبت کردن در رابطه با ارتش آزادیبخش ملی یک طنز بیش نیست

  • کد خبر : 15369
  • 19 ژوئن 2018 - 10:09

همانگونه که انتظار می رفت فرقه رجوی  تبلیغات خود را برای راه اندازی یک خیمه شب بازی دیگر در دهکده ویلپنت، شروع کرده است. اساس بر گزاری این جلسه سالانه فرقه رجوی به مناسبت سالگرد ۳۰ خرداد سر آغاز مبارزه مسلحانه است.

فرقه رجوی  با به تاخیر انداختن این روز و حذف جمله مبارزه مسلحانه از اطلاعیه خود تلاش می کنند تا چهره خود را بزک کنند. در اطلاعیه های قدیمی فرقه رجوی  همواره این متن«گرامیداشت ۳۰ خرداد، سرآغاز مبارزه مسلحانه» بود، اما در اطلاعیه جدید آمده است:«سرآغاز مقاومت انقلابی». آنها هرگز مبارزه مسلحانه را به طور رسمی رد نکرده اند.

فرقه رجوی اطلاعیه خود را اینگونه شروع می کند:در این اطلاعیه، سه دلیل مطرح شده، گرامیداشت قیام۳۰خرداد، سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی و کودتای ۱۷ژوئن

۳۰ خرداد، بزرگترین خیانت مسعود رجوی به مردم ایران است، او فضای باز و آزاد سیاسی آن دوران را با شروع خون ریزی به پایان رساند و جامعه ایران به یک فضای خشن تبدیل شد و سالیان بعد از آن فاجعه بزرگ انسانی برای مردم ایران بود.

تلفات این سالیان، ضربه هولناکی به جامعه روشنفکری ایران وارد کرد که قابل جبران نیست. این خیانت، هیچ جایی برای گرامیداشت ندارد بلکه نقطه ننگی است بر پیشانی رجوی. اما تاسیس سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی یک طنز بیش نیست.

تشکیل  ارتش آزادیبخش ملی بر این اساس بود که افراد غیر مجاهد با هر عقیده و مرام به آن بپیوندند البته هر کسی که به آن پیوست به ضرب و زور شکنجه و زندان و تهدید، تعهد عضویت در فرقه رجوی  را می گرفتند.

این ارتش در سال ۲۰۰۳ بعد از حمله آمریکا به عراق در یک قرارداد بین ارتش آمریکا و منافقین، به طور رسمی منحل شد و آنها تمامی سلاح های خود را تحویل دادند و امروزه صحبت کردن در رابطه با ارتش آزادیبخش ملی یک طنز بیش نیست.

اما کودتا، موضوع اینجا است که دستگیری مریم رجوی به جرم تروریسم و پول شویی، چه ربطی به کودتا دارد. هر چند که بعدها در یک معامله سیاسی و فریبکاری، این پرونده بسته شد. دستگیری یک تروریست و یک دزد و یک جنایتکار، کودتا نیست بلکه اجرای عدالت است.

از آنجایی که مجاهدین خلق سالیان درازی است پوچ و بی محتوا شده اند، مجبورند برای پر کردن وجود بی وجودشان با کلمات بازی کنند.

منافقین که در سابقه ۴۵ ساله خود حتی یک مورد انتخابات نداشتند و مسعود رجوی خود ولایت و سلطنت (رهبر عقیدتی) فرقه بود و خود را رهبری بلامنازع مردم ایران می دانست، هیچ آشنایی با دمکراسی و حاکمیت مردمی ندارد. رهبران فرقه، تنها به منافع خودشان و پر کردن جیب های خودشان از دلار فکر می کنند و مردم ایران جایی برای آنها ندارند.

شعار ایران غیر اتمی برای فرقه، فقط یک دست آویز برای تحریم و فشارهای اقتصادی بر روی مردم ایران است و هیچ ربطی به جنگ افزار اتمی و محیط زیست، ندارد. مسعود رجوی، در یکی از جلسات داخلی فرقه مطرح کرد که موضوع افشاگری اتمی فقط به خاطر ایجاد جنگ بین آمریکا و ایران است و اگر ما به قدرت برسیم، این پروژه را ادامه خواهیم داد. منافقین هرگز اعتقادی به صلح نداشته و ندارند. تمام تلاش آنها فقط برای ایجاد جنگ بین ایران و همسایگان آن و آمریکا است. منافقین فقط از جنگ تغذیه می کنند و ادامه حیات مجاهدین فقط در گروه جنگ و خون ریزی است.

این وظیفه همه ایرانی ها است که در مقابل دجالیت منافقین بایستند و آنها را نزد سایر ملیت ها افشا کنند.

یادداشت از کریم غلامی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15369