• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرقه زالو صفت / فرقه رجوی این روز ها تلاش می کند نجات یافتگان را به هر طریق ممکن از کمیساریا دور کند / هتل «لینز» محل موقت برای نفرات جدا شده

  • کد خبر : 14769
  • 20 می 2018 - 23:10

فرقه رجوی این روز ها تلاش می کند نجات یافتگان را به هر طریق ممکن از کمیساریا دور کند تا بهتر بتواند تحت فشار قرار دهد. به آنها می گوید که پول بیشتری از فرقه بگیرند به شرط آنکه دیگر به کمیساریا مراجعه نکنند و به هتل آنجا نروند و کمیساریا برایشان خانه اجاره نکند و این کار را به فرقه رجوی بسپارند. 
در این روزهای اخیر چند تن از دوستان عزیزمان از فرقه منحوس رجوی بیرون آمدند که بسی جای خوشحالی دارد، اما از آنجایی که این فرقه نمک به حرام درست مثل زالو به دنبال خونخواری است، به هر طریقی می خواهد نفرات نجات یافته در کشور غریب تحت فشار مالی باشند تا باز هم شیره جان آنها را بمکد.
موضوع چیست و چرا فرقه رجوی که دنبال سعودی و دشمنان ایران و ایرانی افتاده نفرات را به بهانه عامل  ایران بودن تحت شدیدترین فشارها می گذارد و از آن طرف با دادن سی هزار لک اضافه سعی در جذب آنها دارد.
فرقه خانه هایی بهتر اما دور از هم برای نفرات اجاره می کند تا افراد با یک دیگر و خصوصا به افراد قدیمی تر ارتباط نداشته باشند و متوجه نگردند که فرقه زالو صفت رجوی چقدر این سالیان خونشان را مکیده است.
در عراق به ما می گفتند که در هتل مهاجر افراد را شکنجه می کنند و بعد می دزدند و تحویل ایران می دهند که آنجا شکنجه و بعد اعدام می شوند، و خیلی دروغهای دیگر که خود رجوی که به او اعتماد داشتیم شخصا می گفت. حالا همین صحنه در آلبانی تکرار می شود. نه پای ایران  در کار است و نه تهدیدی وجود دارد، ولی فرقه می گوید که هتل لینز هم که محل موقت برای نفرات جدا شده است از هتل مهاجر بدتر شده است.چرا فرقه رجوی از این هتل در تیرانا هم مانند هتل مهاجر وحشت دارد؟ چون در آنجا چشم و گوش نفرات نجات یافته باز می شود و می فهمند که فرقه چه بلاهایی بر سر آنها آورده است. فرقه فقط از همین می ترسد و باید هم بترسد چون در عمل طی این سالیان خوب نشان داده که تشنه خون است. رجوی وقتی عمر و جان و مال افراد را گرفت به دنبال مکیدن خون آنان بود.فرقه رجوی اکنون مانند زالو به جان نفرات افتاده تا خون آنان را بمکد چون مانند خونخوارها فقط با ارتزاق از خون زنده است، اما ما نجات یافتگان یک لحظه هم فرصت چنین کاری را به مریم رجوی و اوباشش نخواهیم داد.

مجید آتش افروز

انتهای پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14769

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی