• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

محمد دلفی، برادر دو تن از اسیران فرقه رجوی: دیگر دست رهبران فرقه رجوی خالی است

  • کد خبر : 14570
  • 05 می 2018 - 11:34

محمد دلفی، برادر لیلا و مریم دلفی به همراه همسرش در دفتر انجمن نجات خوزستان با اعضای این انجمن دیدار کرد.

در جریان این دیدار اعضای انجمن نجات با اشاره به موج فزاینده اعضای جدا شده در طی سال جدید که برخی از آنها با فرار توام بوده تاکید کردند همه شواهد حاکی از فروپاشی تشکیلات جهنمی این فرقه در چشم انداز نزدیک است. آنها اظهار داشتند:دیگر ترفند ها و دروغ های سران فرقه رجوی برای اعضا افشا شده است  به همین دلیل کارایی خود را از دست داده است .

محمد دلفی ضمن تایید نظرات اعضای انجمن اظهار داشت: در ماه های اخیر کسانی از این فرقه جدا شده اند که از اعضای با سابقه بوده اند و جدا شدن آنها نشان می دهد که دیگر کفگیر به ته دیگ خورده است و دیگر رهبران این فرقه دستشان خالی است.

اعضای انجمن در پایان این ملاقات ضمن تشکر مجدد از حضور آقای دلفی و همسرشان تاکید کردند که در فروپاشی این فرقه و آزادی اعضا نباید شک کرد و این کار به یمن تلاشهای خانواده ها و اعضای جدا شده در آلبانی به زودی محقق خواهد شد.

نامه به رییس جمهور آلبانی

جناب ایلیر متا رئیس جمهور محترم آلبانی

با احترام

اینجانب محمد دلفی برادر خانمها مریم و لیلا دلفی می باشم که خواهرانم سالهای زیادی است در تشکیلات سازمان مجاهدین خلق می باشند و خانواده ما سالهاست که از آنها بی خبر است. بعد از حضور سازمان مجاهدین خلق در کشور شما این امیدواری را پیدا کردیم که بتوانیم با آنها تماس و ملاقات داشته باشیم . متاسفانه از آنجا که سازمان مجاهدین خلق در کار دیدار ما با فرزندانمان کار شکنی می کند از شما رئیس جمهور محترم آلبانی تقاضا دارم که امکان ویزا و حضور و ملاقات اینجانب با خواهرانم در آلبانی را مهیا سازید.

با تشکر و آرزوی موفقیت برای شما

محمد دلفی

انتهای پیام/انجمن نجات مرکز خوزستان

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14570