• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

فرقه رجوی بدون توجه به اخبار جهانی دنبال دوختن قبایی برای خود است

  • کد خبر : 14458
  • 28 آوریل 2018 - 11:28

با توجه به شرایط جهانی و مشکلاتی که در سطح جهان وجود دارد، هر کسی می خواهد در این بین کار خودش را بکند و به نفع خودش بهره برداری کند. در این بین نیز فرقه بدون توجه به اخبار جهانی و سمت و سوی آن، به دنبال دوختن قبایی برای خود است تا بتواند بیشتر و با ترفند و حیله بیشتر نفرات را در گرداب دروغهای خود فرو ببرد.

برای کسانی که جز نگاهی به رسیدن به قدرت چیزی مد نظرشان نیست و هر چه هم در رابطه با مردم و آزادی می گویند دروغی بیش نیست که می توان همین موضوع را از کاری که با افراد جداشده که سالیان سال عمر و جوانی خود را برای آنها داده اند اما بدون هیچ پشتوانه و امکانی در کشور غریب رها میکنند فهمید که تا چه حد به دنبال آزادی خلق قهرمان ایران هستند.

رجوی از خلقی صحبت می کند که به زعم وی از خود هیچ اراده ای ندارد و بایستی او قیم این خلق باشد. در همین راستا با شنیدن اخبار حمله موشکی آمریکا و متحدان به دو نقطه از خاک سوریه به جشن و پایکوبی پرداخته و تمامی اخبار خود را حول آن محور داده اند.

حال بایستی از این جماعت سئوال کرد شما که این همه طرفدار و حامی در ایران دارید، چرا خود اقدامی نمی کنید و به دنبال این هستید تا خبری در جهان بشود و ترامپ کاری بکند و بعد به رقص و پایکوبی بپردازید. اگر هر حمله ای به ایران بشود چه کسانی ضربه می خورند و چه دلیلی دارد شما که ادعا می کنید ۹۵ درصد مردم ایران را پشت خود دارید اینطور به دریوزگی بیفتید؟ مگر اینکه بگویید از خود هیچ ندارید و تنها دلیل وجودی شما حمایت کشورهای دیگر از شماست و به آنها وابسته هستید و بس.

نبی احمدی

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی 

یادداشت ها و عقاید منتشر شده در فراق متعلق به نویسندگان آن است و لزوماً مورد تأیید فراق نیست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14458