• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

افشاگری جدا شده ها از فرقه رجوی: وقتی عباس داوری نقش دم رجوی را بازی می کرد

  • کد خبر : 14431
  • 26 آوریل 2018 - 8:46

چند روز پیش داشتم توی اینترنت به قول معروف می‌چرخیدم، یک چیزایی پیدا کردم که بیشتر و بهتر رجوی ملعون رو شناختم. تازه فهمیدم که چرا او منحوس گلو پاره می کرد سر اسناد ساواک که چرا اجازه نمی دن اون آزادانه اسناد ساواک رو به دست بیاره، چون خیلی چیزها رو واسه همه روشن می کنه، توی روزهای انقلاب که همه از جنایت های ساواک دلشون پر بود.

وای خدا اگه می دونستن که رجوی خودش با ساواک همکاری کرده و برادرش کاظم هم مهره ساواک بوده ببین چی می شد دیگه کسی گول این شیاد رو نمی خورد. هر سال در فرقه سر دستگیری های زمان شاه و به قول خودش ضربه شهریور ۵۰ همیشه حرف می زد. البته تقریبا یک فیلم سینمایی تعریف می کرد و طبق معمول بر اصل اینکه به روباه گفتن شاهدت کیه می گه دمم، همیشه رحمان (عباس داوری) نقش دم رجوی روباه رو بازی می کرد.

و داستان سرایی های احمقانه که بله سعید محسن گفته رجوی می مونه ما می ریم و بالاترین نفر تشکیلات مسعود رجوی هست اون می تونه و… . جوری از دوران زندان خودش تعریف می کرد که همه خیال می کردن که مسعود رجوی جزو مقاوم ترین زندانی های سیاسی بوده  است.

یک بار یادمه سیاوش (محمد حیاتی) یک چشمه جدید رو کرد که این دیگه اونقدر عجیب و غریب بود که بیشتر نفرات ناخواسته گفتن « نه بابا! جدی؟ »

می گفت مسعود رجوی همیشه با خودش سیم برق و تیغ حمل می کرده که در صورت شرایط خاص که اگه نتونه تحمل کنه شکنجه ها رو دست به خودکشی بزنه.
جالبی قضیه اینجاس که بعضی وقتا رجوی ناخواسته بند رو آب می داد که نفر بازجوی ساواک واسش چلوکباب آورده

و اندر باب «معجزه» تعلیق حکم اعدام مسعود توسط برادر ساواکی اش کاظم رجوی داد سخن می داد.

من وقتی این سندها  با سربرگ ساواک رو دیدم تازه فهمیدم که اصلا رجوی رو نشناختم. واقعا دود از سرم بلند شد که چکارها کرده ، فقط کافیه خوانندگان محترم توی گوگل بنویسند (اسناد ساواک درباره مسعود رجوی) بعد ببینید چه چیزهایی خواهید دید. تازه من فهمیدم که چرا توی فرقه اینترنت ممنوع و تقریبا حرام بود.

چون اگر این چیزها رو می شد ببین چه قیامتی می شد. سر افشاگری خانم بتول سلطانی، توی یک نشست بالاخره یکی همه چیز رو به جون خرید از رجوی سوال کرد این حرف ها درسته که تقریبا ده ساعت رجوی حرف مفت زد و آخرش معلوم نشد که چه جوابی داد. حالا ببینید که اگر همکاری رجوی با ساواک رو می شد دیگه چه پیش می آمد.

واقعا نمی خوام حرف های یک مزدور ساواک رو تکرار کنم ولی فقط یک چیز رو می دونم و اون اینکه یک روز رجوی نه تنها جواب خون هایی که روی دستاش هست رو باید بده باید جواب شاه کارهای ساواکش را هم باید بدهد.

اکبر حسنی

اسیر آزاد شده از فرقه رجوی در آلبانی

انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14431