• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

«توتونچیان» مزدور افسار گسیخته رجوی / مریم قجر و مزد بگیران وی می خواهند روی دست مسعود رجوی بلند شوند

  • کد خبر : 14381
  • 24 آوریل 2018 - 11:32

هر چند کارنامه فرقه تروریستی رجوی مملو از همکاری با دشمنان ایران است و در آن از مزدوری برای صدام گرفته تا جاسوسی بر علیه برنامه هسته ای ایران و بسیاری موارد از این دست وجود دارد، اما گویا مریم قجر و مزد بگیران خارجه نشینش می خواهند در این زمینه روی دست رجوی گور به گور شده بلند شوند .

یکی از نفرات مریم قجر به نام حسین توتونچیان که ید طولایی در چاقوکشی و تهدید علیه منتقدانِ فرقه را دارد ، در مقاله ای که سایت های فرقه آن را درج نمودند ، در وطن فروشی و ایرانی ستیزی افسار پاره کرده و در مقابل به چاپلوسی برای ترامپ و ولیعهد عربستان پرداخته است .
این خودشیرینی برای ترامپ و لیسیدن پوتین های خونین ولیعهد کودک کش سعودی در حالی است که در کشور آمریکا و در سطح جهان بر علیه ترامپ و مواضع او انتقادات جدی وجود دارد که برای طولانی نشدن مطلب تنها به سه نمونه از آن اشاره می کنم .
«جان برنان» رئیس پیشین سازمان سی آی ای ترامپ را «پول پرست» ، «فاسد الاخلاق» ، «فاسد سیاسی» و «عوامفریب بی آبرو» خواند و گفت جایی که ترامپ لیاقت آن را دارد «زباله دان تاریخ» است .
روز ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ، سایت رادیو فردا گزارش نمود : « جان برنان، رئیس پیشین سازمان سی آی ای در یک اقدام بی‌سابقه خطاب به رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتر نوشت : زمانی که میزان پول‌پرستی ، فساد اخلاقی و فساد سیاسی تو روشن شود ، تو به عنوان یک عوام‌فریب بی‌آبرو ، در جایی که لیاقتش را داری در زباله‌دان تاریخ جای خواهی گرفت . تو شاید بتوانی مک‌کین را قربانی کنی، اما نمی‌توانی آمریکا را نابود کنی. آمریکا بر تو پیروز می‌شود.»
مدتی قبل در روز جهانی زن ، میلیون ها نفر از مردم به خصوص زنان و جوانان در شهرهای مختلف آمریکا و اروپا علیه ترامپ تظاهرات کردند . تنها در شهر نیویورک ۲۰۰ هزار نفر در تظاهرات ضد ترامپ شرکت کردند .
صائب عریقات دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف) چندی پیش درباره دولت ترامپ گفت : «دولت آمریکا تهدیدی برای ثبات و امنیت نظام جهانی است.»
بنابراین بر اساس نوشته توتونچیان ، این وطن فروش بی دنده و ترمز ، که نوشته بود «هر کس به ترامپ انتقاد کند در خط ایران است» باید نتیجه گرفت که هم رئیس سابق سی آی ای و هم میلیون ها زن و جوان آمریکایی و اروپایی و هم صائب عریقات در خط ایران هستند .
وی قبلاً با بیان اینکه «تمام کردهای سوریه متحدان اصلی بشار هستند» حکم قتل همه آنها را با اذن رجوی های تروریست صادر کرده است و عملاً شادمانی خود و رجوی ها را از کشته شدن کردها اعلام نموده است . شادمانی او ریشه در دشمنی رجوی ها با کردها و کردکشی در عملیات موسوم به «مروارید» که با فرمان آتش مریم قجر انجام شد دارد و هنوز در اذهان کردهای عراق زنده است .
او مرید همان رجوی دروغگویی است که در سال های ابتدایی انقلاب مقامات جمهوری اسلامی را متهم می کرد دنبال سازش با آمریکا بوده و شهید بهشتی را بخاطر اینکه پیش از پیروزی انقلاب با ژانرال هویزه دیدار کرده بود متهم به «آمریکایی» بودن می کرد و ادعا داشت که «جنگ ویتنام» ماهیت خونریز «امپریالیسم آمریکای جهانخوار» را مشخص کرده است .
این عامل رجوی های تروریست آخرین برگ اجنبی پرستی خود را با حمایت و چاپلوسی برای جان بولتن رو کرده است. نگرانی او این است که مبادا بابت وطن فروشی های افسار گسیخته‌ای که به دستور مریم قجر انجام داده است ، جیره و دستمزد کمی دریافت کند و نگرانی او خوشگذرانی در کافه های اروپا است.

یادداشت از صالحی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14381

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»